OK, ik ben nu al 3 keer de dupe geweest van zo'n TERINGHOND die bij het ruilen van Items de spullen omwisselt tijdes het ruilen
Zo heb ik een Griswold's heart verloren, een Gravenspine (waarvan ik er overigens weer 1 van vond laatst) en een Corpsemourn Unike armor van 1226

en GVD wat ben ik boos geworden zeg !
Dus hierbij zal ik de account names even vermelden om jullie te waarschuwen voor deze lamers.
Misschien heeft het niet veel nut maar ik voelde me zo kut en ik hoop dat het nooit een van mijn mede-tweakers overkomt!
Misschien zijn er nog andere die iets dergelijks hebben meegemaakt, of op een andere manier boos op iemand zijn.
maargoed,
Hier de accounts:
Velocetas (weet ik niet precies, was eerste keer en schreef ik niet meteen op) met zelfde player name.
ehm-newbie met player name Acolyte-EHM
en Tinoussard met player name Vahl.
Naar blizzard mailen heeft waarschijnlijk geen zin en er is niets aan te doen !
dat is zo frustrerend 
Mocht er iemand een manier weten om ze terug te pakken hoor ik dat graag
(ICQ me als het niet op dit forum gezet mag worden) kan me niet schelen of ik daarvoor het pentagon moet hacken ofzo, als het kan dan doe ik het, illegaal of niet.
Ik heb het echt helemaal gehad met alle Lamers in alle spellen
en het stomste is dat je er gewoon niets aan kunt doen
ohja, van die EHM-newbie heb ik zijn ICQ nr. daarmee ga ik de IP tracen en dan Ping ik hem helemaal dood !
Zo heb ik een Griswold's heart verloren, een Gravenspine (waarvan ik er overigens weer 1 van vond laatst) en een Corpsemourn Unike armor van 1226
en GVD wat ben ik boos geworden zeg !
Dus hierbij zal ik de account names even vermelden om jullie te waarschuwen voor deze lamers.
Misschien heeft het niet veel nut maar ik voelde me zo kut en ik hoop dat het nooit een van mijn mede-tweakers overkomt!
Misschien zijn er nog andere die iets dergelijks hebben meegemaakt, of op een andere manier boos op iemand zijn.
maargoed,
Hier de accounts:
Velocetas (weet ik niet precies, was eerste keer en schreef ik niet meteen op) met zelfde player name.
ehm-newbie met player name Acolyte-EHM
en Tinoussard met player name Vahl.
Naar blizzard mailen heeft waarschijnlijk geen zin en er is niets aan te doen !
Mocht er iemand een manier weten om ze terug te pakken hoor ik dat graag
Ik heb het echt helemaal gehad met alle Lamers in alle spellen
en het stomste is dat je er gewoon niets aan kunt doen
ohja, van die EHM-newbie heb ik zijn ICQ nr. daarmee ga ik de IP tracen en dan Ping ik hem helemaal dood !