Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Diablo 2 LoD BLACK LIST !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
OK, ik ben nu al 3 keer de dupe geweest van zo'n TERINGHOND die bij het ruilen van Items de spullen omwisselt tijdes het ruilen :( :( :( :( :( :( :(
Zo heb ik een Griswold's heart verloren, een Gravenspine (waarvan ik er overigens weer 1 van vond laatst) en een Corpsemourn Unike armor van 1226 :( :( :(
en GVD wat ben ik boos geworden zeg !
Dus hierbij zal ik de account names even vermelden om jullie te waarschuwen voor deze lamers.
Misschien heeft het niet veel nut maar ik voelde me zo kut en ik hoop dat het nooit een van mijn mede-tweakers overkomt!
Misschien zijn er nog andere die iets dergelijks hebben meegemaakt, of op een andere manier boos op iemand zijn.
maargoed,
Hier de accounts:
Velocetas (weet ik niet precies, was eerste keer en schreef ik niet meteen op) met zelfde player name.
ehm-newbie met player name Acolyte-EHM
en Tinoussard met player name Vahl.

Naar blizzard mailen heeft waarschijnlijk geen zin en er is niets aan te doen ! :( dat is zo frustrerend :(

Mocht er iemand een manier weten om ze terug te pakken hoor ik dat graag >:) (ICQ me als het niet op dit forum gezet mag worden) kan me niet schelen of ik daarvoor het pentagon moet hacken ofzo, als het kan dan doe ik het, illegaal of niet.
Ik heb het echt helemaal gehad met alle Lamers in alle spellen :r :r :r :r :r
en het stomste is dat je er gewoon niets aan kunt doen :'(

ohja, van die EHM-newbie heb ik zijn ICQ nr. daarmee ga ik de IP tracen en dan Ping ik hem helemaal dood !

Verwijderd

ik mule nooit met iemand die ik niet persoonlijk ken

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Het spijt me zeer hoor maar je kan een item al niet meer rechstreeks over plaatsen. Je moet eerst weghalen en dan een ander item plaatsen. Dan wordt het vinkje rood en dan zou er al een lampje moeten gaan branden.

Daarbij is de artwork van Griswold best wel uniek. Dus ik vind het zoiezo heel stom van jouw kant |:( Het is mij sinds ik speel nog nooit overkomen.

There is no art to find the minds construction in the face

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-11 09:07

Canon23

>>MY<< world

Op donderdag 18 oktober 2001 14:02 schreef Death Angel het volgende:
Een verhaal met woede en frustratie
Laat me raden ze bieden je wat aan en klikken op V(wordt groen) jij klikt ook en ze kunnen het niet kwijt. Ze lopen naar hun stash om ruimte te maken en komen terug met hun item, alleen ziet het item er hetzelfde uit, maar is het niet hetzelfde item kwa properties en jij klikt natuurlijk als eerst op de V(word groen, zonder te kijken wat hun er hebben neergezet) en hun hoeven alleen nog eerder te accepten dan jij het doorhebt.

Sorry maar eigen schuld dikke bult, je tekent toch ook geen contract zonder te kijken wat er in staat.

Ze hebben het bij mij ook al 4x geprobeerd, maar helaas nadat ik het voor het eerst van Sauron hoorde(nog voor ik eigenlijk kon traden) ben ik een stuk voorzichtiger geworden en druk ik altijd als laatste V

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Verwijderd

Kijk altijd z'n spul GOED na voordat je op het vinkje klikt!!!!!!!! da's de tip of the day }:O

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ja zover was ik ook al de 1e keer ;)
was met soj 2e keer met ocules, etc
ze proberen het gewoon zo vaaak en meestal zijn het koreanen

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 08:44

Termy

valt er nog wat te fragge?

lmao, als je DAAR in trapt heb je echt geen hersenen :9
ze proberen het bij mij ook weleens maar dan lach en close ik de tradewindow meteen. hoe het komt dat jij er tot 3 keer toe in trapt is echt dom...... rofl :P

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Verwijderd

Topicstarter
Dat verhaal over rode Vtjes en alles is dus niet van toepassing. als je opnieuw in tradescreen gaat is dat er dus niet.
En jah, geen space, maar dan 8 keer achter elkaar, en ik keek iedere keer, en de 9de keer was het mis ja :(
Na zoveel gedoe verw8 je niet eens meer dat het lukt en dan gaan het dus fout :(
maaruh, Muppet, misschien ben jij hier wel heel stom of je kan niet zo goed lezen want ik heb een griswolds Verloren en kreeg daarvoor en maul die op IK's maul leek.
Pagina: 1