Wanadoo helpdesk sucks !!!

Pagina: 1
Acties:

• SpeedyG
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:06

SpeedyG

Say Cheese !!

Topicstarter
Te gek voor woorden.
Heb dinsdag 16-10-2001 nieuwe kabelmodem gekregen van serieel kastje naar ethernet kastje, ook wel bekend als COM21 kabelmodem.

WoensdagŽs de boel aangesloten (netwerkkabel dwars door de woonkamer gelegd dus). Software geinstalleerd en inloggen maar........helaas mag er niet in?!?
Helpdesk gebeld. Optie 4. Netjes een melding dat de wachttijd 25 minuten bedraagt, eigenlijk al veel te lang naar mijn zin, maar ja wil toch graag kunnen internetten.

In het zonnetje op de bank gaan liggen en rustig afgewacht.
Na een heel uur wachten :( :( de moed opgegeven, moest bovendien ook weg.

Donderdag Žs ochtend snog een keer geprobeerd. Kreeg nu de melding dat er 14 wachtenden voor mij waren. Hmmm klonk al beter. Helaas dit keer ook weer het wachten moeten afbreken na een uur wachten. Baas wou grag hebben dat ik aan het werk ging. :'(

Žs Middags nog een keer geprobeerd maar toen ik hoord e dat de wachttijd minimaal 40 minuten bedroeg heb ik gelijk de telefoon maar door de kamer heen gesmeten.

Eind van het liedje is dus dat ik een kapitaal aan telefoonkosten heb gemaakt. Zwaar gefrustreeerd ben en nog steeds thuis nieyt kan internetten. Ik krijg hier |:( van.

Dit is gewoon om te :'( :r ;(

Runs on tequila, much cheaper than petrol.....

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Welk nummer bel je?

Ik ben het met je eens dat de helpdesk klote is, ik heb er zelf een maand lang bijna elke dag voor naar moeten bellen voor de ik een afspraak had. :(

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
goh lijkt chello wel :(

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

0800-1424 is weer opengestelt door chello, omdat de wachttijden te lang zijn... :)

Dus het wachten kan nu tenminste gratis... :)

Stond geloof ik gisteren of eergisteren nog op webwereld...

Webwereld nieuwsbericht: UPC grijpt terug naar gratis helpdesknummer...\

/Edit: URLletje toegevoegd...

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Op donderdag 18 oktober 2001 16:53 schreef brammus het volgende:
0800-1424 is weer opengestelt door chello, omdat de wachttijden te lang zijn... :)

Stond geloof ik gisteren of eergisteren nog op webwereld...
Wanadoo heeft een 015-.... nummer voor z'n abonee's en een 0800-nummer voor de nieuwe klanten. Ik heb allen nog maar het 0800-nummwe hoeven bellen.

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op donderdag 18 oktober 2001 16:57 schreef Heineken het volgende:

[..]

Wanadoo heeft een 015-.... nummer voor z'n abonee's en een 0800-nummer voor de nieuwe klanten. Ik heb allen nog maar het 0800-nummwe hoeven bellen.
Oh, damnit !! M'n zoveelste stomme leesfout !! |:( ;)

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

Verwijderd

Gewoon op 8 uur s'ochtens proberen.

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 16:53 schreef brammus het volgende:
0800-1424 is weer opengestelt door chello, omdat de
jep is weer gratis wachten ...wel 2x zo lang helaas, omdat iedereen met windows probleempjes etc ook gaat bellen.
Pagina: 1