19 inch planken en beugels?

Pagina: 1
Acties:

• usr-local-dick
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb twee 19 inch rekken met nog weinig erin.
Er zit nu 1 megazware UPS in van een kilootje of 60 die staat op een beetje dun plankie. En een paar rackmount server die nog niet gemount zijn omdat er geen goede beugels bij zaten :(
Anyway ik ben dus op zoek naar een toko die allerlei beugels en planken verkoopt voor in 19 inch kasten, wie weet die? Het liefst met een website of iets anders dat je eerst kan kijken wat het is :)

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-03 16:34

we_are_borg

You will Comply

Even kijken bij de Technische Unie die hebben van alles heb ik daar straks ook wat spullen besteld. Ik weet helaas niet uit mijn hoofd de URL en een Telefoon nummer.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• MoBi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-04 13:50
Op donderdag 18 oktober 2001 18:02 schreef we_are_borg het volgende:
Even kijken bij de Technische Unie die hebben van alles heb ik daar straks ook wat spullen besteld. Ik weet helaas niet uit mijn hoofd de URL en een Telefoon nummer.
www.tu.nl

Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....

Verwijderd

Hermac (www.hermac.nl) en Van Reijsen (www.vanreijsen.nl) verkopen allerlei industrieel 19" spul, misschien hebben ze wat je zoekt.

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:45
Probeer eens bij Javocom. Je moet ze wel even bellen, hun site zuigt nog behoorlijk. Ze zijn wel lekker cheap ;)