Arghhh... kapot? :(

Pagina: 1
Acties:

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 22:12
Dit was dus mijn ouwe trouwe geluidskaartje.. en Maxi Sound Muse.

En ik mijn eigen afvragen waarom mijn 1e kanaal het niet deed...
hierom dus...

Voorkant:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/bertil/Maxi1.jpg

Achterkant:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/bertil/Maxi2.jpg

Voor zover ik weet geen kortsluiting gemaakt, kan ik hiermee terug naar de winkel voor garantie of toch maar een nieuwe aanschaffen? :r

PS: Sorry voor zeer brakke pics... ;)

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:36

Bezulba

Formerly known as Eendje

lekker bezig geweest me de gasbrander? :) man wat ziet dat eruit!

als het binnen de garantie periode valt moet je gewoon teruggaan.. dis niet echt normaal ofzo ;)

blup

Verwijderd

Het is gewoon ontploft. Geniaal joh!
Meestal zijn toch wel de condensators die zulke indrukwekkende 'plofjes' laat zien.
Naja en inderdaad als je nog garantie hebt moet je gewoon terug gaan. :)

Verwijderd

Lijkt wel blikseminslag.. >:)

Verwijderd

Tsja, als je der nix aan kunt doen heb je natuurlijk recht op garantie. Maar of je die garantie ook zult krijgen is nog maar de vraag... het ziet er namelijk nogal uit als een gevalletje user abuse (niet dat ik je niet geloof hoor, maar zo ziet het er alleen maar uit) en in dat geval vervalt de garantie natuurlijk. Ik ben bang dat de winkel zal zeggen dat wat je er ook mee uitgehaald hebt eigen schuld is. Wel lullig als het echt spontaan is gebeurd...

• Griffin2k
Op donderdag 18 oktober 2001 13:59 schreef PsyFlux het volgende:
Tsja, als je der nix aan kunt doen heb je natuurlijk recht op garantie. Maar of je die garantie ook zult krijgen is nog maar de vraag... het ziet er namelijk nogal uit als een gevalletje user abuse (niet dat ik je niet geloof hoor, maar zo ziet het er alleen maar uit) en in dat geval vervalt de garantie natuurlijk. Ik ben bang dat de winkel zal zeggen dat wat je er ook mee uitgehaald hebt eigen schuld is. Wel lullig als het echt spontaan is gebeurd...
Nou inderdaad.. je hebt gelijk! Winkel geeft geen garantie!! :(

Tis inderdaad spontaan zo gebeurt...
Ik baal er wel van.. toch weer een nieuwe geluidskaart kopen....

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:23

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op donderdag 18 oktober 2001 14:30 schreef Griffin2k het volgende:

[..]

Nou inderdaad.. je hebt gelijk! Winkel geeft geen garantie!! :(
Misschien nog een optie om het direct bij Guillmot te proberen :?

20*350ZO45°

• Griffin2k
Op donderdag 18 oktober 2001 14:35 schreef RDK_NL het volgende:

[..]

Misschien nog een optie om het direct bij Guillmot te proberen :?
Hmm.. das inderdaad een ideetje? dankjewel.. ga gelijk effe kijken.....

Verwijderd

en als je er nou gewoon ff een nieuwe IC op snoldeert, want dat is het enige wat doorgefikt is zie ik.

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 14:58 schreef Sickness het volgende:
en als je er nou gewoon ff een nieuwe IC op snoldeert, want dat is het enige wat doorgefikt is zie ik.
Dat wou ik ook net zeggen :P

even kijken wat het IC percies is en een nieuw IC mag toch GEEN probleem zijn :?

• Griffin2k
Op donderdag 18 oktober 2001 15:02 schreef Qorne het volgende:

[..]

Dat wou ik ook net zeggen :P

even kijken wat het IC percies is en een nieuw IC mag toch GEEN probleem zijn :?
Het erop zetten is geen punt.... maar het nagaan WELKE ic het i wel.... IC is namelijk helemaal verwoest... hij ligt er nu inmiddels helemaal af.... helemaal verrot! |:(

Pagina: 1