Asus A7M266 of Asus A7V266

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rubbereendje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-06 17:47
is de Asus A7M266 of de Asus A7V266 sneller??

please kan iemand mij helpen want ik ben maar een vette noob op het gebied van mobo's

Verwijderd

Volgens een test op tweakers.net een tijdje terug was de A7M266 iets sneller. Maar het scheelde vrij weinig.

Het blijft een moment opname, dus met andere compomementen kan het best zo zijn dat de A7V266 sneller is.

Verwijderd

Heb zelf gezien dat de A7M266 sneller is, maar ik heb zelf de A7V266. Is een heerlijk moederbord, niks zit op de verkeerde plek. Alleen de FDD connector zit onderaan het mobo, als je dus een grote kast bijv. een AOpen HQ08 koopt heb je een probleem. Het Floppy apparaat zit dan namelijk helemaal bovenaan en die FDD kabel staat dan wel ERG strak. Ik heb er nu een langere FDD kabel in zitten en ik heb niks te klagen met dit mobo.

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:25

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

a7m266 is over het algemeen iets sneller.
however, wat ik had begrepen, is er met de a7v266 makkelijker te OC-en.
maar ik wacht nog rustig (nouja) op de a7v266-e. die zal wel wat sneller worden dan de a7m266, en als die net zo klokt als de a7v266 :9~

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8

Verwijderd

geen van beide koop lekker een Epox EP-8KHA+ kt266a boardje! 360 piek dus goedkoper als asus, sneller en betere layout. Wat wil je nog meer?

http://www.neoseeker.com/Hardware/Products/Epox_8kha+/index.html

voor reviews =]

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:25

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

of de shuttle ak31 met kt266a chip voor, jawel: 292 piekjes!
schijnt best wel lekker bordje te zijn, kijk maar naar de review bij het nieuws... 4 geheugen sloten :9~

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik zou gaan voor de A7M266.
Dit omdat het gewoon een heel erg stabiel en vooral snel bord is. Je hebt er inderdaad nauwelijk overklock mogelijkheden, dus als je dat wil moet je een A7V266 kopen.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

a7m is dus niet snel harry... 760 is traaggggg

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:42
Op donderdag 18 oktober 2001 15:29 schreef SuB het volgende:
a7m is dus niet snel harry... 760 is traaggggg
uhm heb jij dat ding in handen gehad en getest. Dacht het niet. A7M is snel en stabiel, alleen je kan er niet mee klokken. Das de enige maar.

| I've got permission to color outside the lines |

• Dinant
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-06 22:39
Ik heb met de A7V geen enkel probleem. Ik heb hem stabiel op 1529 MHz kunnen klokken. Erg stabiel.

• Dinant
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-06 22:39
Bij de weg. Mijn dondervogel op mijn ESC bord is sneller dan op mijn ASUS bord. Het scheelt niet veel. Voor de rest is hij door verschil in geheugen en videokaart niet te vergelijken.

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 15:33 schreef Genotix het volgende:

[..]

uhm heb jij dat ding in handen gehad en getest. Dacht het niet. A7M is snel en stabiel, alleen je kan er niet mee klokken. Das de enige maar.
ik heb hem idd niet maar zoals je in alle testen van de kt266a kan lezen is hij gewoon langzamer. Zelfs langzamer dan de sis 735. nuff said

• BenJoep
Op donderdag 18 oktober 2001 16:27 schreef SuB het volgende:

[..]

ik heb hem idd niet maar zoals je in alle testen van de kt266a kan lezen is hij gewoon langzamer. Zelfs langzamer dan de sis 735. nuff said
Als je leest dat je piel van je lichaam rot als je een Athlon koopt, dan geloof je dat toch zeker ook niet. :+

Verwijderd

whatever... jij weet het blijkbaar allemaal het beste

• BenJoep
Op donderdag 18 oktober 2001 16:49 schreef SuB het volgende:
whatever... jij weet het blijkbaar allemaal het beste
Ehm nee, maar ik heb tenminste met die bordjes gewerkt, en dat kan jij zow als je zelf toegeeft niet zeggen. Maar het boeit eigenlijk helemaal geen reet. Duss... Enneuh er stond niet voor niks een :+ achter. Dus no hard feelings..

Verwijderd

hard feelings heb ik nooit maar ik basseer mij reply gewoon op professionele reviews die ik heb gelezen ipv een normale gebruiker

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 16:27 schreef SuB het volgende:

[..]

Ik denk dat je de kt266 bedoeld?

De kt266a is zover ik weet nog niet vergeleken met ander chipsets.
Pagina: 1