is de Asus A7M266 of de Asus A7V266 sneller??
please kan iemand mij helpen want ik ben maar een vette noob op het gebied van mobo's
please kan iemand mij helpen want ik ben maar een vette noob op het gebied van mobo's
Verwijderd
Verwijderd
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8
Verwijderd
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8
uhm heb jij dat ding in handen gehad en getest. Dacht het niet. A7M is snel en stabiel, alleen je kan er niet mee klokken. Das de enige maar.Op donderdag 18 oktober 2001 15:29 schreef SuB het volgende:
a7m is dus niet snel harry... 760 is traaggggg
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
ik heb hem idd niet maar zoals je in alle testen van de kt266a kan lezen is hij gewoon langzamer. Zelfs langzamer dan de sis 735. nuff saidOp donderdag 18 oktober 2001 15:33 schreef Genotix het volgende:
[..]
uhm heb jij dat ding in handen gehad en getest. Dacht het niet. A7M is snel en stabiel, alleen je kan er niet mee klokken. Das de enige maar.
Als je leest dat je piel van je lichaam rot als je een Athlon koopt, dan geloof je dat toch zeker ook niet.Op donderdag 18 oktober 2001 16:27 schreef SuB het volgende:
[..]
ik heb hem idd niet maar zoals je in alle testen van de kt266a kan lezen is hij gewoon langzamer. Zelfs langzamer dan de sis 735. nuff said
Ehm nee, maar ik heb tenminste met die bordjes gewerkt, en dat kan jij zow als je zelf toegeeft niet zeggen. Maar het boeit eigenlijk helemaal geen reet. Duss... Enneuh er stond niet voor niks eenOp donderdag 18 oktober 2001 16:49 schreef SuB het volgende:
whatever... jij weet het blijkbaar allemaal het beste
Verwijderd
Verwijderd
Ik denk dat je de kt266 bedoeld?Op donderdag 18 oktober 2001 16:27 schreef SuB het volgende:
[..]
ik heb hem idd niet maar zoals je in alle testen van de kt266a kan lezen is hij gewoon langzamer. Zelfs langzamer dan de sis 735. nuff said