Tja ik wil over een tijdje een AMD Hammer koopen met 1.204 MB DDR maar dit wordt zon ultime game pc maar maakt het wel wat uit? want het heeft een hogeren latechy en een gf 4 ofzo maar is het dan slim om 2x 512 mb tekoopen, of 1x 1.024 mb DDR ? ik wil meer dan 60 fps in unreal 2 krijgen
alles moet snel gaan wat bevelen jullie aan ??
BLAAT! 
LB
Nu al speculeren over een aanschaf van iets wat er nog lang niet is....
En 512MB DDR is altijd beter, want het is goedkoper, DUH!

Ga lekker sparen joh, en zie tegen die tijd maar, en vraag dan nog eens!
LB
Nu al speculeren over een aanschaf van iets wat er nog lang niet is....
En 512MB DDR is altijd beter, want het is goedkoper, DUH!
Ga lekker sparen joh, en zie tegen die tijd maar, en vraag dan nog eens!
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Ik denk dat je nog ff door mag dromen
Whehe
Droom nog maar ff lekker verder.
Tegen de tijd dat de Hammer er is (en Unreal 2
), praten we wel weer verder 
Maar kun je het nu al betalen? Want ik zou het niet meer uithouden met een 300mhz + 64mb
Droom nog maar ff lekker verder.
Tegen de tijd dat de Hammer er is (en Unreal 2
Maar kun je het nu al betalen? Want ik zou het niet meer uithouden met een 300mhz + 64mb
Verwijderd
wat een blaat topic....
1024mb DDR heb ik nu beetje overkill maar ja =]
trouwens ik heb mijn geforce 5 al besteld kan ik daar het beste waterkoeling voor kopen of toch maar gewoon 3 12cm fans?
trouwens ik heb mijn geforce 5 al besteld kan ik daar het beste waterkoeling voor kopen of toch maar gewoon 3 12cm fans?
hehe LoLOp donderdag 18 oktober 2001 13:16 schreef SuB het volgende:
wat een blaat topic....
ik zit nu op de 2600 mHz maar der moet nog iets meer uitkunnen, iemand tips?
Op donderdag 18 oktober 2001 13:11 schreef DarkHelmet het volgende:
BLAAT!
...
De woorden uit m'n mond...Op donderdag 18 oktober 2001 13:16 schreef SuB het volgende:
wat een blaat topic....
....
en ik heb mijn pIV 2,5GHz op 4,57 GHz draaien 
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
En mijn telraam draait op 2 Hz 
Jammer alleen dat die houten bolletjes zo gauw uitslijten
Jammer alleen dat die houten bolletjes zo gauw uitslijten
Waar heb je die gehaald, die wil ik ookOp donderdag 18 oktober 2001 13:50 schreef SiCnEsSs het volgende:
ik heb een 811000000 rpm fan5 dBA
tsch amateurs:
ik bak mijn eigen DVD's op 72 speed !
ik bak mijn eigen DVD's op 72 speed !
¯\_(ツ)_/¯
idd BLAAT!
ten eerste valt 1024mb ddr zowat niet te betalen en ondersteunen weinig mobo's het
ten tweede krijg je echt niet meer fps door meer geheugen, wel door een betere videokaart
ten derde keep on dreaming
ten eerste valt 1024mb ddr zowat niet te betalen en ondersteunen weinig mobo's het
ten tweede krijg je echt niet meer fps door meer geheugen, wel door een betere videokaart
ten derde keep on dreaming
Verwijderd
Gast, ik heb medelijden met je.Op donderdag 18 oktober 2001 13:09 schreef RS_003 het volgende:
Tja, ik wil over een tijdje een AMD Hammer kopen met 1024 MB DDR maar, dit wordt zo een ultieme game pc, maar maakt het wel wat uit? Want het heeft een hogeren latency
nu heb ik geen zin meer
en een gf 4 ofzo maar is het dan slim om 2x 512 mb tekoopen, of 1x 1.024 mb DDR ? ik wil meer dan 60 fps in unreal 2 krijgenalles moet snel gaan wat bevelen jullie aan ??
Op donderdag 18 oktober 2001 14:10 schreef linuxgeek het volgende:
[..]
Gast, ik heb medelijden met je.
offtopic:
Nix boven 9 van de JvB???
Nix boven 9 van de JvB???
Ik hoor niks meer van RS_003. Zou zijn vraag beantwoord zijn?
deze topic gaat duidelijk nergens over....
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
ja dit is weer duidelijk lachen....
60fps??? er is nog niets van dit spel verschenen misschien moet je even testen wat je raedon 18500 met doom6 doet?
60fps??? er is nog niets van dit spel verschenen misschien moet je even testen wat je raedon 18500 met doom6 doet?
___________________________*
Weet je wat pas stoer is?
Dit topic lekker sluiten
Dit topic lekker sluiten
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()