Toon posts:

Nwe geluidskaart bij Asus mobo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gezien het feit dat ik er met mijn oude SB niet meer uit kom ( zie problemen met SB PCI128, stel ik hierbij maar de volgende vraag:

Wat is een goede, niet te dure, geluidskaart voor bij een Asus A7V266 mobo.

Verwijderd

SB live is natuurlijk op het moment nog een erg mooi kaartje. Nu die audigy der is kun je 'm helemaal voor een spotprijsje kopen. Maar ik kan me voorstellen dat je niet nog zo'n SB kaart wilt proberen (ookal komt de combo ASUS A7V266 + SB live erg vaak voor zonder van die vage problemen als met de SB128). Als je toch liever een ander merk wilt hebben zou ik de Diamond Monstersound MX400 aanbevelen. Deze is tegenwoordig ook niet meer duur en vergelijkbaar met de SB live.

Verwijderd

ik heb die A7V266, met een LivePlayer1024, werkt goed!

Eigenlijk zo je moeten wachten tot er een coole kaart uitkomt die in het ACR slot kan, maar volgens mij is de ontwikkeling van dat slot een beetje geflopt, voor de weet: het is het onderste slot op je mobo, onder de PCI's

• rjsomeone
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11-2023

rjsomeone

a.k.a. Tuslsh

Op donderdag 18 oktober 2001 13:06 schreef HPE het volgende:
Gezien het feit dat ik er met mijn oude SB niet meer uit kom ( zie problemen met SB PCI128, stel ik hierbij maar de volgende vraag:

Wat is een goede, niet te dure, geluidskaart voor bij een Asus A7V266 mobo.
HPE, welke geluidskaart heb je gekocht? En doet die 't wel goed? (Ik heb hetzelfde probleem, en toen ik de agp 4x naar 2x zette ging het al een stuk beter, maar hij kraakt nog steeds iets, en dat is niet de bedoeling)

Hier had uw advertentie kunnen staan :).