Vervang middel voor Waterwetter & Purple ICE 2

Pagina: 1
Acties:

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb vandaag een flesje Radiator Protector gevonden van Wynn's. Het zou roest en corosie tegen gaan, over het effect op koeling staat geen info.

Volgens mij is het gemaakt voor brommers en dergelijke, er staat een koperen radiator op met foto zonder het product & met.

Mja... heeft iemand hier ervaring mee?

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:52

Whuzz

Dodgeball!

Hmm, de meeste van dat soort producten beschermen idd je radiator, maar ze hebben zelden een positief effect het koelend vermogen van je vloeistof zoals waterwetten en dergelijke dat (zouden moeten) doen.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Verwijderd

Ik heb je andere topic ff onbrak gemaakt

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:48

scorpionv

This space for rent

Op donderdag 18 oktober 2001 13:10 schreef Whuzz het volgende:
Hmm, de meeste van dat soort producten beschermen idd je radiator, maar ze hebben zelden een positief effect het koelend vermogen van je vloeistof zoals waterwetten en dergelijke dat (zouden moeten) doen.
Dat zeg je helemaal goed. Met of zonder waterwetter, het scheelt hier echt niks.

Fun while it lasted: World Community Grid!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:52

Whuzz

Dodgeball!

Op donderdag 18 oktober 2001 13:57 schreef scorpionv het volgende:
Dat zeg je helemaal goed. Met of zonder waterwetter, het scheelt hier echt niks.
Daarom has ik het er ook bijgezet. Ik geloof niet zo in dat soort dingen. Het zal corrosie en ionisatie best tegengaan hoor, maar ik betwijfel of het meer dan 1 graad verschil kan maken. En ik ga geen 65 piek uitgeven om m'n CPU 1 graad lager te krijgen...

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Verwijderd

WaterWetter of niet scheelt ca. 2 graden bij mij. Je moet er dus niet teveel ingooien.

Als WaterWetter vervanger kan ik eigenlijk maar op 1 ding komen, en da's een beetje zeep bij je water. Het zou me niets verbazen als dat net zoveel verbetering gaf als WW. 'k heb het nooit uitgeprobeerd, btw.
Pagina: 1