Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl
Beloof dat je studie resultaten aanzienlijk omnhoog zullen gaan als je um 1maal hebt
ik zou persoonlijk ook geen lening noemen voor een computer. maar ik ben dan ook geen arme student ik zit nog in 6V.
Waarom koop je niet een goeie 2e hands?
ben je voor vierde van de prijs klaar! Tja ik neem aan dat je hem echt voor school gebruikt, dus je hoeft er niet op te gamen
Trouwens ik ken het voorstellen dat je een laptop wilt hebben. Hier op mijn school (Friese Poort afdeling ICT)hebben ze ook veel te veel leerlingen voor het aantal computers, zelfs al voor het aantal lokalen!!!
Dat zuigt idd heel zwaar!
ben je voor vierde van de prijs klaar! Tja ik neem aan dat je hem echt voor school gebruikt, dus je hoeft er niet op te gamen
Trouwens ik ken het voorstellen dat je een laptop wilt hebben. Hier op mijn school (Friese Poort afdeling ICT)hebben ze ook veel te veel leerlingen voor het aantal computers, zelfs al voor het aantal lokalen!!!
/dev/null
Verwijderd
Zit je zeker op het zadkine collegeOp donderdag 18 oktober 2001 13:01 schreef Flat_erik het volgende:
Beste Balletikkers
Ik heb een probleempje...
IK heb o.a. voor school een laptop nodig omdat daar vaak de pc'z bezet zijn enzo en super traag.
Nou kan ik wel geld lenen van mijn vader maar nou moet ik mijn moeder dus nog overhalen omdat zij het allemaal te duur vind, geen leningen enzo, dat ik nooit op school zit, en beetje belachelijk vind dat ik met zo'n ding over straat loopmaar jah ze is mischien nog een beetje ouder wets
Weet iemand ietzz waarmee ik haar kan over halen want eigenlijks heb ik m wel hard nodig voor school het is toch eigenlijkss een investering in je toekomst !
Thankszz
Daar iig wel trage bakken.. internet gaat wel .. zo'n 230 kb downstream
Ik zit op ICT-Lyceum van het friesland college in lwd en das ook niet al te best...Op donderdag 18 oktober 2001 19:12 schreef I_Stealth_I het volgende:
Trouwens ik ken het voorstellen dat je een laptop wilt hebben. Hier op mijn school (Friese Poort afdeling ICT)hebben ze ook veel te veel leerlingen voor het aantal computers, zelfs al voor het aantal lokalen!!!![]()
![]()
Hier is altijd alles bezet en downloaden gaat met 1 a 2 kb/sOp donderdag 18 oktober 2001 20:12 schreef caveman85 het volgende:
[..]
Zit je zeker op het zadkine college![]()
Daar iig wel trage bakken.. internet gaat wel .. zo'n 230 kb downstream
dank jeBeste Balletikkers
Is dit niet meer een SG topic?
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
ik zit dus nog lekker op middelbaar(lyceum suprimus met dure woorden), maar a;ls excuus zeg je gewoon dat je anders last van e uiteraar d opeens toch al zwakke pols krijgt van alle aantekeningen, ik zou als excuus gebruiken dat ik anders mijn eigen aantekeningen niet meer kan lezxen(linkshandig en ook nog eens zwaaaaar belabberd handschrift), FC sucks aan alle kanten, mijn zus zar erop, in h'veen de MBO-spw afdeling, is nog 3x erger dan daaro bij jou
Verwijderd
hahaha, zit op het ICA in Arnhem, deel je je computer met een ander (de een 's ochtends, de ander 's middags). Dat is relaxed, we zijn trouwens ook de school met de meeste compies.
Maar nu ff ontopic. Je kunt vaak goedkoop een notebook kopen als ie tweede hands is. Maar vaak is de batterij hiervan gaar, want die gaat maar een aantal jaar mee, dus dat is ook een probleem.
Als ik jouw was zou ik proberen een nieuwe te kopen maar dan wel een oud mode. (bijv nu een 500MHz kopen terwijl de 800MHz al lang en breed uit is).
Ik heb zelf in juni een AMD 533 gekocht en die is snel zat voor alles wat ik erop moet doen voor school, word, excel, krachtpunt, maar ook Delphi. En gamen en divx/mp3tjes is ook leuk maar niet noodzakelijk.
Die van mij koste iets onder de 3000 gulden. Is natuurlijk veel geld geweest, maar toch een goede investering.
/me weet toevallig dat NEC een 800 Celeron heeft voor 2499,- excl BTW
Maar nu ff ontopic. Je kunt vaak goedkoop een notebook kopen als ie tweede hands is. Maar vaak is de batterij hiervan gaar, want die gaat maar een aantal jaar mee, dus dat is ook een probleem.
Als ik jouw was zou ik proberen een nieuwe te kopen maar dan wel een oud mode. (bijv nu een 500MHz kopen terwijl de 800MHz al lang en breed uit is).
Ik heb zelf in juni een AMD 533 gekocht en die is snel zat voor alles wat ik erop moet doen voor school, word, excel, krachtpunt, maar ook Delphi. En gamen en divx/mp3tjes is ook leuk maar niet noodzakelijk.
Die van mij koste iets onder de 3000 gulden. Is natuurlijk veel geld geweest, maar toch een goede investering.
/me weet toevallig dat NEC een 800 Celeron heeft voor 2499,- excl BTW
Naja ik zal het nog wel eenz een keertje proberen..... 
alvast bedankt....
alvast bedankt....
Pagina: 1