Toon posts:

Behringer Ultrafex Pro EX3200.... W A A R ????

Pagina: 1
Acties:
  • 374 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Probeer nu al weken aan zo'n dingetje te komen (Ik weet, d'r zijn veel betere spullen te krijgen maar niet in een single rackspace). Ik krijg echter bij elke dealer nul op mijn request... oh, eehm sorry jongere forumbezoekers, ik bedoel dus dat zunnum niet hebben als erom vraag!

Weet iemand van jullie toevallig een winkel waar dat ding op voorraad ligt? Ik woon zelf in Leiden dus liefst in N-H, Z-H of Utrecht want ik ga echt niet helemaal naar Limburg of Friesland voor een stukkie hardware van 265,-.

B.v.d. voor jullie reakties

(8>

Verwijderd

Probeer eens bij feedback in rotterdam. Daar hebben ze veel van die behringer apparatuur. En het meeste ook nog op vooraad

Verwijderd

Topicstarter
Yep, ook al geprobeerd maar hadden 'm ook niet op voorraad. Ze gingen 'm wel bestellen maar ze vertelden me (net als overal trouwens) dat Behringer er nogal afwisselende levertijden op na houdt: van 1 week tot ....? (Heb zelfs al van MAANDEN of HELEMAAL NOOIT gehoord). Tja, dan kun je lang wachten. Wel vreemd hoor maar ik heb al meer rare verhalen over Behringer gehoord. Maar ja, ik wil best wachten op dit apparaat: De prijs is erg gunstig maar bovenal ben ik nog nergens anders een fabrikant tegengekomen die zoveel nuttigs in een single-rackspace bak heeft gebouwd. Ik heb voor de bewuste toepassing nl. nog maar één U over in m'n vluchtkist en wil daar het liefst zo optmaal mogelijk gebruik van maken.

Nog even om het plaatje compleet te maken:

Vluchtkist, 3U

onder: Terratec M3PO (2U)
+
boven: Behringer Ultrafex Pro EX3200 (1U)
=
VOL!

Wordt wel een erg Duitsche vluchtkist met Terratec & Behringer erin. Daarom doop ik hem nu alvast maar de:

Messerschmitt-P3 ;)

Uiteraard bedankt voor je reactie en wellicht volget er nog een 'gouden tip'. Deze zal uiteraard worden beloond met gesigneerde foto van ondertekende.

(8>

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Probeer www.laguna.nl eens.

Redelijk grote leverancier op het pro-audio verhaal. Is zeker Behringer dealer.

Vertel eens wat je met dat ding gaat doen? (Gewoon nieuwsgierig.)

Succes! :)

Verwijderd

Hoi,

ik heb wel een Behringer Ultrafex te koop (type weet ik zo niet uit mijn hoofd). Tevens nog een Behringer compressor die ik ga verkopen.
Woon in Arnhem. Stuur anders ff mailtje.

Groeten Sten

Verwijderd

Topicstarter
En alweer bedankt...

Die Ultrafex Pro gaat zoals gezegd in een vluchtkist met die MP3 speler. Het setje gaat dienen te vervanging van mijn (veel te grote) MD/CD/FX kist welke ik nu iedere week meesleep naar optredens. Ik speel namelijk in een 2-mans band waarin we gebruik maken van ZELFGEMAAKTE (!) backingtracks (bas, drums en evt. een extra gitaar of toetsenpartijtje) en daar spelen we zelf toetsen, gitaar en zang overheen. We zijn tamelijk commercieel dus spelen we eigenlijk van alles en nog wat maar de nadruk ligt op (Classic) Rock... In en om Leiden zijn we inmiddels een redelijk begrip omdat we onze optredens larderen met een behoorlijke hoeveelheid aan show (lees: onzin).

Die Behringer wil ik gebruiken om de backing-tracks een beetje "op te kloten" zodat ze live wat meer ballen krijgen.

Ik wil natuurlijk het liefst een nieuwe EX3200 maar kan evt. ook genoegen nemen met een GOEDE occasion....

Jullie tips zijn dus nog steeds welkom...

(8>
Pagina: 1