Toon posts:

edit fout !?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet wat het is, maar msg editen is vandaag wel heel fucked up. Ten eerste komt de "edited by" msg er niet meer onder en ten 2e heb ik al meerdere keren gehad dat de helft van het bericht weg is en als je dan edit om het er weer bij te zetten, staan er dingen dubbel :? :? :?

[edit (hoe ironisch :))]
titel moet waarschijnlijk aangepast worden. Sorry

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Er komt alleen "<font size=1>[bericht is gewijzigd door JvS op 12:23]</font>" onder te staan als je je bericht voor meer dan 5-10% edit, of/en wanneer je het na 5 minuten doet. Je kan er dus typo's uitfilteren, zonder dat er gelijk "bericht gewijzigd" bij komt te staan.

Dat posts half verdwijnen heb ik nog niet meegemaakt, en ik post (en edit :o) toch vrij veel berichten, zo over de hele dag. :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Er komt alleen "<font size=1>[bericht is gewijzigd door JvS op 12:23]</font>" onder te staan als je je bericht voor meer dan 5-10% edit, of/en wanneer je het na 5 minuten doet. Je kan er dus typo's uitfilteren, zonder dat er gelijk "bericht gewijzigd" bij komt te staan.
Ah, dat is nieuw voor me. Altijd handig om te weten.
Dat posts half verdwijnen heb ik nog niet meegemaakt
ik ook nog nooit, maar vandaag dus al 3 keer. Echt heel vaag

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 18 oktober 2001 12:26 schreef Zotty het volgende:

[..]

Ah, dat is nieuw voor me. Altijd handig om te weten.
[..]

ik ook nog nooit, maar vandaag dus al 3 keer. Echt heel vaag
Dat zal dan wel weer met de algehel malaise van de servers te maken hebben... Zal wel een hikje geweest zijn, net als brakke topics enzo :).

<hr>
edit om editbox te krijgen om heineken te laten zien dat ie vaag doet :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Ligt het aan mij of was dat 'Edited by' vroeger altijd een kleiner lettertype als de rest van je tekst. Ik vind het iig wel mooier.