Toon posts:

HLDS master servers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai een dedicated CS server en dat loopt prima! Het enige punt waar ik mee zit is het feit dat de mensen die mijn server joinen *bijna* alleen maar van duitse afkomst zijn. Nu heb ik absoluut geen problemen met duitsers :) maar ik zou ook weleens graag wat meer nederlanders op de server zien.

Volgens mij heeft dit te maken met de master servers en dat de master servers waaraan HLDS zich meldt zich vooral in duitsland bevinden of dat mijn server zich vooral in lijsten van duitse spelers bevinden en niet in nederlandse.

Weet iemand hoe ik zelf kan aangeven aan welke master servers HLDS zich koppelt en weet iemand lijsten te vinden van welke master servers waar zitten?

Verwijderd

/sorry ik kan je niet helpen,

alleen ik had wel weer een vraagje voor je, waar heb jij je server gehost :? /zomaar

Verwijderd

Topicstarter
Heb m'n server gewoon thuis staan... ADSL verbinding...
Ik kan daarmee een 8 a 10 slots server mee maken...

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op donderdag 18 oktober 2001 13:50 schreef CrazyMuppet het volgende:
Heb m'n server gewoon thuis staan... ADSL verbinding...
Ik kan daarmee een 8 a 10 slots server mee maken...
van mxtroep?

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand nog een serieus antwoord op mijn vraag? We drijven een beetje af en ik wil toch graag weten of het mogelijk is andere master servers aan te geven.

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 17:16 schreef CrazyMuppet het volgende:
Heeft iemand nog een serieus antwoord op mijn vraag? We drijven een beetje af en ik wil toch graag weten of het mogelijk is andere master servers aan te geven.
misschien is het niet configureerbaar, en pakt ie elke keer gewoon de snelste en dat is dan vaak een Duitse...

Verwijderd

Hmmm wat dacht je van er zijn 80 miljoen duitsers en 16 miljoen Nederlanders (CS gamers aantal ken ik niet maar ik denk in diezelfde verhouding) en die duitsers hebben bijna allemaal vette connecties. Dus die zoeken veel servers (te weinig duitse servers om hun CS community te ondersteunen?) en vanwege de ping komen ze bij ons aankloppen?

Is maar een theorie...
Pagina: 1