Ben bezig met een php script om headlines uit te lezen
met de volgende script:
zie hier het resultaat: www.qbox.nl/qtv/
Prob: 1
Mijn probleem is nu dat hij de tabellen van de pagina pakt waarvan die het in leest, maar dat wil ik dus niet. Ik wil dat het geheel ge print word in een tabel die resize able is. Zodat je zo'n soort effect krijgt als het script van jasper ( www.shoq.com/tv ).
Prob: 2
En ik vroeg me af waarom ik de boel niet gecenterd "in het midden van de pagina" krijg?
met de volgende script:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| <? //-----------headline script------------- //openen bestand if(!($myFile=fopen("http://www.rtl.nl/active/tvview/?quick=1&blok=2&dag=1","r"))) { echo "The news interface is down for maintenance."; exit; } while(!feof($myFile)) { // alles in lezen en adden aan mijn $myLine $myLine.=fgets($myFile,1); } fclose($myFile); // alle inlezen tussen deze twee punten $start="Nederland"; $end="</html>"; // replace "juiste path aan geven van plaatjes $myLine = eregi_replace("/active/tvview/logos/","http://www.rtl.nl/active/tvview/logos/", $myLine); // replace kleur vervangen achtergrond tabel groot $myLine = eregi_replace("7E7EB7", "666666", $myLine); // replace kleur vervangen achtergrond tabel klein (van de tijd) $myLine = eregi_replace("9999CC", "617681", $myLine); $start_position=strpos($myLine, $start)-465; $end_position=strpos($myLine, $end)+strlen($end)-1600; $length=$end_position-$start_position; $myLine=substr($myLine, $start_position, $length); // laat HTML zien echo $myLine; ?> |
zie hier het resultaat: www.qbox.nl/qtv/
Prob: 1
Mijn probleem is nu dat hij de tabellen van de pagina pakt waarvan die het in leest, maar dat wil ik dus niet. Ik wil dat het geheel ge print word in een tabel die resize able is. Zodat je zo'n soort effect krijgt als het script van jasper ( www.shoq.com/tv ).
Prob: 2
En ik vroeg me af waarom ik de boel niet gecenterd "in het midden van de pagina" krijg?
www.Qbox.nl