[js] 'unspecified error'

Pagina: 1
Acties:

• Explore
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-04-2011

Explore

Op zoek naar werk

Topicstarter
Wie kent die error nog meer? Ik heb eens op 't net gezocht en kwam ergens een zgn. oplossing tegen: installeer een nieuwe versie van de windows script-engine. Vanzelfsprekend hielp dat van geen kanten.

Die fout trat op in een pagina met een hidden frame, die gebruikt werd voor het dynamisch laden van teksten, die vervolgens in het main-frame in een layer werden gegooid. Tegelijkertijd werd er een functie aangeroepen in het main-frame die de layer vast zichtbaar maakte enzo.

Op 't net vond ik ook iets over dat die fout kon optreden als er te snel achter elkaar op links werd gedrukt. Ik heb m'n code aangepast zodat er maar 1 ding werd gedaan, maar niets hielp. Uiteindelijk heb ik heel de hap in het main-frame gegooid, maar toen bleef die foutmelding maar buggen. Zelfs op code die anders gewoon werkte.

Het is allemaal een beetje lastig te omschrijven en de code kan ik niet laten zien omdat deze commercieel gebruikt gaat worden.

Hoe dan ook, ik heb de frames eruit gesloopt en toen ging de 'unspecified error' eingelijk weg. Maar wat nou de oorzaak was?!? :? Het is me nog steeds een raadsel...

Wie kent die foutmelding en eventueel een goede oplossing?

[ specs ] [ Tweaker gallery ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

http://lm0500.blm.gov/faq_gcdb.html

Ik las ook iets (op een andere page: hier dus) over het gebruik van window.onerror.

Kijk maar hoe useful dit is!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-06 13:51

Clay

cookie erbij?

Houd je bij het dynamisch laden van de tekst rekening met laadtijd? dat de content dus pas over wordt geschopt als die geladen is en niet daarvoor?
Op mijn eigen site laad ik content namelijk ook dynamisch met in mijn geval een iframe, en er staat me wel iets bij van een unspecified error, maar ik weet niet meer wat.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Explore

Explore

Op zoek naar werk

Topicstarter
Op donderdag 18 oktober 2001 12:01 schreef BtM909 het volgende:
http://lm0500.blm.gov/faq_gcdb.html

Ik las ook iets (op een andere page: hier dus) over het gebruik van window.onerror.

Kijk maar hoe useful dit is!
Ja, die 2 links en nog vele andere heb ik ook gevonden. Andere sites leggen uit hoe je een eigen errormelding kan maken met dat window.onerror event, maar het verklaard niet de foutmelding. Dat met die script-engine zei ik in m'n eerste post al...
Op donderdag 18 oktober 2001 12:07 schreef Clay het volgende:
Houd je bij het dynamisch laden van de tekst rekening met laadtijd? dat de content dus pas over wordt geschopt als die geladen is en niet daarvoor?
Op mijn eigen site laad ik content namelijk ook dynamisch met in mijn geval een iframe, en er staat me wel iets bij van een unspecified error, maar ik weet niet meer wat.
Dat doe ik inderdaad ja. Een iframe kan ik helaas niet gebruiken, omdat de tekst ook wel eens naar een textarea in een formulier moet. Er zijn dus verschillende lokaties waar de tekst ingegooid moet kunnen worden. Vandaar dus die frame-oplossing.

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Op donderdag 18 oktober 2001 12:09 schreef Explore het volgende:
Dat doe ik inderdaad ja. Een iframe kan ik helaas niet gebruiken, omdat de tekst ook wel eens naar een textarea in een formulier moet. Er zijn dus verschillende lokaties waar de tekst ingegooid moet kunnen worden. Vandaar dus die frame-oplossing.
:?

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• Explore

Explore

Op zoek naar werk

Topicstarter
drm: :?
't Is een beetje moeilijk om in 1 scherm content van de server te laden en dat in een textarea te zetten. Als jij het kan, dan hoor ik ERG graag hoe...

Dus vandaar die frame-oplossing. Je zegt in frame 1 dat in frame 2 content uit een db getrokken moet worden en vervolgens in frame 1 in een layer gemikt moet worden, of in een table-id (waar dan een textarea in wordt geschreven met die content erin, bij gebrek aan een value-parameter).

Hoe wou je dit anders aanpakken?

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Ik bedoel dat ik niet begrijp wat het verschil is tussen een frame -oplossing en een iframe oplossing :?
maakt toch geen bal uit?

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Pagina: 1