Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Tel.nr weet ik ff niet, zoek ff op cdfoongids...
Wat je ook kan doen, is alleen bord kopen, is een stuk goedkoper, en er zelf een mooie (43cm?) case omheen modden....
Mobo heeft idd TVoutOp donderdag 18 oktober 2001 20:29 schreef OMX2000 het volgende:
Ik vind de kast zelf ook wel cool, dus ik denk dat ik er een aan ga schaffen... Ik wil alleen nog zeker weten of er een TV-out op het moederbord zit. Zo ja dan ga ik er binnen paar weken een bestellen... Kan ik mijn Celeron hier nog blij maken...

Alleen in de teksten wordt TVout optional genoemd
ff een vraag:
- Kun je deze PC booten zonder monitor, maar met alleen een TV aangesloten?
Ik wil deze nl ook als MP3/DVD/DIVX station gaan inzetten, en dan alle besturing via de TV doen. evt af en toe nog een game, maar vooral muziek en films. Er komt dus geen monitor/toetsenbord bij, alleen een muis en IR receiver (heb al een webbased besturingssysteem klaar waar ik alleen een muis voor nodig heb)
MZL Spyro
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Eehm ik heb hem nog niet gekocht omdat ik nog ff wacht of ie te koop zal zijn op de hcc dagen. En ik die winkel (matrix) is voor mij nogal een eind rijden....
Maar ik wil hetzelfde doen, DVD/MP3/DivX bak voor naast mijn tv... Alleen nog een infrarood zender/ontvanger eraan. Maar die webbased besturing heb je die zelf gebouwd? Met andere woorden show me some pictures...
Best kans dat ie binnenkort bij jouw in de buurt komt.. Naast Optiland (=Matrix) is ECL nu ook distributeur van shuttle geworden.. en die hebben meerdere vestigingen. (naja, vestigingen... dealers)Op donderdag 08 november 2001 18:26 schreef OMX2000 het volgende:
Beetje late reactie... maar toch...
Eehm ik heb hem nog niet gekocht omdat ik nog ff wacht of ie te koop zal zijn op de hcc dagen. En ik die winkel (matrix) is voor mij nogal een eind rijden....
Maar ik wil hetzelfde doen, DVD/MP3/DivX bak voor naast mijn tv... Alleen nog een infrarood zender/ontvanger eraan. Maar die webbased besturing heb je die zelf gebouwd? Met andere woorden show me some pictures...
www.ecl.nl voor meer
OMX2000; ga 'm ook op de HCC halen. Plaatjes over de besturing komen binnenkort... (weet zo snel ff geen plek waar ik ze neer kan zetten). Voor een preview: yhet gebeuren is gebaseerd op Andromeda http://www.turnstyle.com/andromeda/home.aspOp donderdag 08 november 2001 18:26 schreef OMX2000 het volgende:
Beetje late reactie... maar toch...
Het enige wat ik nog ff wil weten: is dit mobo in staat om zonder VGA maar met s-vid op te starten enzo; dus alleen een TV eraan en geen monitor....???
MZL Spyro
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
maar als je met dat moederbord een spelletje wilt spelen (af en toe)
er zit wel een s3 savage chip er op (niet veel van verwachten)
en op voorraad
als je interesse hebt icq
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
of mobo incl kast?
k wil nl enkel het mobo
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Verwijderd
Systeem Shuttle Barebone SV24 752,68 , CTW , en bij pcparts.
Verwijderd
goedkoopste ik gezien heb is 279 euro exc. btw
bedankt
Verwijderd
hier heb ik em gehaald:
http://www.fortknox.de
Even kijken wat het gaat kosten als ik er een PIII 1.0 ghz bij bestel hoop ik er nog wat naar beneden af te kunnen ronden.
En dat incl. verzendkosten was dat naar dat adres in duitsland of naar hier in NL (als je dat gedaan zou hebben) ?
Verwijderd
*btw, ik geloof dat er nu ook een versie is met tualatin support
Verwijderd
325 Euro voor bord + processor
ECL is groothandel, dus prijzen excl btwOp maandag 04 maart 2002 16:23 schreef menn0 het volgende:
kvk nummer is zo geregeld maar is dat inc. of excl btw?
daarnaast.. je moet een KVK hebben waarop je dus pc's oid verkoopt...
dus niet een KvK'tje met "groentenboer" ofzo
Deze pc heeft 2 hoofd doelen;
1.) Encoderen van Svcds
2.) Routertje spelen
3.) als ik me auto heb komt ie mooi in het hoekje van de
achterbak en is het de ICE (car entertainment)
voorziening
Voor nummer dus het liefst een SV25. Tantulin (ofzo)
Verwijderd
Het is wel waar dat de FPU unit @ half proc speed draait, maar het is meer het ontbreken van SSE instructie-set e.d. op de Via C3, zodat spelletjes wat lastiger worden, en hij daardoor in benchmarks lager scoort.Op dinsdag 05 maart 2002 02:11 schreef menn0 het volgende:
dat is toch met een hele slome processor die actie? met een 800 processor vergelijkbaar met PII 400 ofzo?
En vraag jezelf wel af: heb je echt een dure proc nodig voor een car audio entertainment-setje of router?
Het Nexcom bord en de shuttle hebben dezelfde southbridge chipset, Via VT82C686B, en dezelfde onboard videochip, een Savage 4.
Northbridge van de Shuttle is de VIA 8604, die van de Nexcom hebben de 8606.
Voor doel 2 en 3 is ie uitermate geschikt.
Doel 1 heb ik niet zo veel ervaring mee.
Verder heb je gelijk dat die proc. overkill is voor 2 en 3 maar goed voor 1 nog underkill
En ja ik hoef vanwegen belastigen maar 49% van het totaal bedrag te betalen vandaar dat ik eerder naar deze oplossing neig.
Ik heb jullie topic wel gevolgd overgens.
Verwijderd
Prijstechnisch wel jammer dat je iets met een duurdere proc nodig hebt terwijl de rest vrij minimaal kan zijn. (voor CPU-intensieve dingen gebruik mijn gewone PC welOp dinsdag 05 maart 2002 13:51 schreef menn0 het volgende:
Hmm wel met doel nummer een kom je nergens zonder SSE instructie set
Zo blijft het niet echt een budget-pc.
Maar dan moet je idd gewoon zo'n shuttlebordje of iets dergelijks van een andere fabrikant kopen. Asus heeft volgens mij ook wel paar kleine bordjes.
Nou zijn die 5.25" bordjes ook niet echt type budget, maar je hebt er wel weer de proc al bij. En voor mij is het een handig formaat, waardoor het zo in mijn kast er bij kan. Anyway, niet voor jou dus, ik stop met zeuren.
Shuttle plans to launch their SS40 & SS50 line of barebones at the end of March. This new barebone line for AMD Athlon and Pentium 4 processors will bring small form factor computing to the next level. Taking the same great size of the SV24 and adding modern hardware features, these systems should please many of you. Here are the specs:
SiS DDR Chipsets
Hardware T&L graphics engine (much improved 3D over SV24 S3 graphics)
6 channel audio (AC97 on SV24)
2 PCI slots for many ugprade options (only 1 on SV24)
Onboard LAN
Onboard Firewire
1cm wider and 2cm longer then SV24
Socket A and Socket 478 processors
Similar cost to SV24
Overclocking Options: Up to 165 FSB in 1Mhz. increments. No voltage increase however.
Maar waar heb je gelezen dat de sv24/sv25 niet stil is?
(dit is voor mij wel een belangrijk punt namelijk)
Bedankt
heb nu wel de voedingfan stil gezet, en er 2 papst inhangen, en hij is nu echt heel stil. Maar dat ding wat er bij wordt geleverd maakt een takke herrie
Ik denk dat ik nu het liefst voor de sv25 ga, echter waar vind je dat ding in NL? We lopen hier een beetje achter geloof ik grrrrrr.
Verwijderd
Verwijderd
nb, heet grootste voordeel van die tualatin is dattie hogere kloksneheden aankan. zodoende kan je met tualatin support een fijne celeron 1200 halen (met alle o/c mogenlijkheden vandien
Verwijderd
Als iemand interesse heeft moet ie 't ff laten weten
info@intrologic.nl
Heb je toevallig ook SV25's? Dus die met tualatin-support?Op donderdag 07 maart 2002 19:28 schreef heijkant het volgende:
Bij mij kan de de SV24 kopen.
Als iemand interesse heeft moet ie 't ff laten weten
info@intrologic.nl
En wat kosten ze?
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
er zitten nu 2 fans in, allebei van papst (1 op de uitgang en 1 op cd cpu <= zou uitkunnen, maar bij 100% wordt het wel erg heet... Zoek dus eigelijk een methode om hem aan/uit te zetten als de temp te hoog/laag is), zijn 16 dB types en erg stil, praktisch onhoorbaar. De PSU fan had ik vervangen door een sunon van 23 dB maar die maakte heel veel lawaai. Heb dat ding ontkoppelt, en hij loopt nu stabiel. Heb nu wel de kap eraf omdat het het lawaai versterkt. (ik kan volgens mij nu hem aanzetten zonder fans, maar nog niet geprobeerd) Hij is 1 keer vastgelopen maar dat was volgens mij een PSU probleem want dan zou hij namelijk rebooten...Op woensdag 06 maart 2002 22:23 schreef Jaromir het volgende:
Draakje, kun je es uitleggen hoe je dat met die Fan's precies hebt gedaan, die van mij lopen allemaal @ < 3000RPM dus 7v truukje, maar ik hoor ze wel nog, wat heb jij dan precies gedaan? en kun je hem dan nog 24/7 aan laten staan zonder dat ie te hot wordt?
Verwijderd
Heb ik ook .....Op donderdag 07 maart 2002 20:17 schreef Skef het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook SV25's? Dus die met tualatin-support?
En wat kosten ze?
Zal ff voor je kijken wat ie kost.
Dat moet ik dus nog wel ff nakijken.
Je hoort van me
Mail me dan ff op skef@home.nl ...Op donderdag 07 maart 2002 23:48 schreef heijkant het volgende:
[..]
Heb ik ook .....
Zal ff voor je kijken wat ie kost.
Dat moet ik dus nog wel ff nakijken.
Je hoort van me
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Verwijderd
Als er nou meer mensen zijn die interess hebben,....kan ik misschien nog wel iets met de groothandel afspreken voor de prijs.
Laat maar ff weten als je interesse hebt.
info@intrologic.nl
Verwijderd
euh,....da's zonder.....voor de support van de processoren boven de 1 Ghz,....moet je nog ff wachten.Op zaterdag 09 maart 2002 00:14 schreef SiQDiZ het volgende:
is dat met of zonder tualatin support?
Die zal over een aantal weken leverbaar zijn. De prijs zal niet heel veel verschillen met de SV24 (werd mij verteld)