Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Volgens mij kan een T-net adje wel je email-adres aanpassen in je profile en dan kun je een passje laten sturen.
Aannames zijn fataal.
Mooi en wie kan ik daarvoor aanspreken?
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Kan iemand mij een adres geven waar ik hier voor kan mailen of kan een modje hier me situatie even door spelen naar een t-net adje?
Ik heb het doorgespeeld naar een t.netter, ik heb eventjes dit topic naar hem gestuurd, ik hoop dat je er snel wat van te horen krijgt.Op donderdag 18 oktober 2001 15:38 schreef Hubert het volgende:
Kan iemand mij een adres geven waar ik hier voor kan mailen of kan een modje hier me situatie even door spelen naar een t-net adje?
20*350ZO45°
jaaaaa toppieOp donderdag 18 oktober 2001 15:47 schreef RDK_NL het volgende:
[..]
Ik heb het doorgespeeld naar een t.netter, ik heb eventjes dit topic naar hem gestuurd, ik hoop dat je er snel wat van te horen krijgt.
Nog niets gehoord dus ik kick deze nog maar ff
Doe deze maar: H.Aarts@chello.nlOp vrijdag 19 oktober 2001 16:24 schreef Mark Timmer het volgende:
Wat is het nieuwe e-mailadres?
hey thnkx lui mailtjes zijn binnen alleen heb ik r nu 1 van femme en 1 van mark gekregen 
nahja ga ze wel ff proberen.
Iedergeval bedankt
Ow ennu Razor58 was de naam die ik extra had aangemaakt die mag van mij dan wel verwijderd worden.
nahja ga ze wel ff proberen.
Iedergeval bedankt
Ow ennu Razor58 was de naam die ik extra had aangemaakt die mag van mij dan wel verwijderd worden.
Pagina: 1