Ik zet mijn PC aan, ik zet mijn monitor aan. Ik zie een groen lampje branden bij mijn monitor, ik zie een oranje lampje branden en dan is hij weer uit en dan weer een oranje lanpje. Kortom, hij start niet door. Het zou aan een miljoen dingen kunnen liggen(waarschijnlijk mijn videokaart, maar dan werken er heel veel videokaarten niet mee. Weet iemand hier een oplossing voor? Ik post mijn specs nog wel een keer, mocht dat nodig zijn.
Verwijderd
man post toch meteen je specs!!!!

damn
maar ok misschien helpt t als je eerst je monitor aanzet en dan je pc. mn broer heeft dat nl ook.
damn
maar ok misschien helpt t als je eerst je monitor aanzet en dan je pc. mn broer heeft dat nl ook.
Verwijderd
Het zou natuurlijk ook aan een van de kabels (voeding?) van je monitor kunnen liggen. Als die gaar is wil idd je monitor niet meer aan. Misschien is het een idee om hem eerst te testen op een andere compu?
Als het een overgeklokte athlon is zijn de streepjes op je l1 bruggeb vervaagd. Gewoon opnieuw streepjes trekken. Heb het zelf ook gehad.
Do as I say, don't do as I do.
Kabels gecontroleerd (stekker er GOED in)
Heb je echt niet ff een andere videokaart/pc?
Heb je echt niet ff een andere videokaart/pc?
Hier komen de specs.
Monitor Hansol 710P
Proc. 700MHz AMD Athlon, niet overgeklokt.
Geheugen 128Mb Merk ? Geen zin om te kijken
Videokaart 32 Mb TNTII Riva Ultra
Moederbord: Gigabyte bla bla bla.
En de rest doet er niet toe, denk ik.
Monitor Hansol 710P
Proc. 700MHz AMD Athlon, niet overgeklokt.
Geheugen 128Mb Merk ? Geen zin om te kijken
Videokaart 32 Mb TNTII Riva Ultra
Moederbord: Gigabyte bla bla bla.
En de rest doet er niet toe, denk ik.
Verwijderd
Andere monitor geprobeerd, lijkt me ook niet geheel onverstandig.
heeft de monitor ook een zelftest, zo ja is deze wel goed.
krijgt de monitor wel genoeg stroom.
andere videokaart misschien, boot het systeem wel helemaal door, zo niet doe dan een ATX reset, wil ook nog wel eens helpen, genoeg om uit te proberen dacht ik zo
heeft de monitor ook een zelftest, zo ja is deze wel goed.
krijgt de monitor wel genoeg stroom.
andere videokaart misschien, boot het systeem wel helemaal door, zo niet doe dan een ATX reset, wil ook nog wel eens helpen, genoeg om uit te proberen dacht ik zo
Stroom is het probleem niet. Andere videokaart help niet (voodoo4 is geprobeerd). Heeft geen zelftest, wel een menu, werkt allemaal goed.
"Boot het systeem wel helemaal door, zo niet doe dan een ATX reset, wil ook nog wel eens helpen, genoeg om uit te proberen dacht ik zo"
Hier heb ik wat aan. Hoe werkt die ATX reset?
"Boot het systeem wel helemaal door, zo niet doe dan een ATX reset, wil ook nog wel eens helpen, genoeg om uit te proberen dacht ik zo"
Heeft dit wat met monitoren te maken ??Op donderdag 18 oktober 2001 12:24 schreef Bart-01 het volgende:
Als het een overgeklokte athlon is zijn de streepjes op je l1 bruggeb vervaagd. Gewoon opnieuw streepjes trekken. Heb het zelf ook gehad.
Stroom is het probleem niet. Andere videokaart help niet (voodoo4 is geprobeerd). Heeft geen zelftest, wel een menu, werkt allemaal goed.
Pagina: 1