Met GOD zelf heb ik geen problemen, het is meer zijn fanclub die mij niet aanstaat...
Verwijderd
Ik zou gewoon een hubje kopen, is ook makkelijker als je meerdere pc's erbij wil duwen. Er zijn hubjes rond de 100FL dus echt duur is het niet.
De hub heb ik al( 3Com)
wat is de beste opstelling?
wat is de beste opstelling?
Met GOD zelf heb ik geen problemen, het is meer zijn fanclub die mij niet aanstaat...
Verwijderd
Van die 2de NIC naar de hub en dan al je andere pc's ook naar de HUB. Geef elke pc dan een private ip (zoals de 192.168.0.x range) en stel je proxy software goed in.
Als je win2k hebt kun je ook Internet Connection Sharing gebruiken op die pc met 2 NIC's, dat werkt prima en dan heb je geen andere software nodig. (geen idee of win9x dat ook heeft)
Als je win2k hebt kun je ook Internet Connection Sharing gebruiken op die pc met 2 NIC's, dat werkt prima en dan heb je geen andere software nodig. (geen idee of win9x dat ook heeft)
Hij heeft toch al WinRoute? Inderdaad gewoon een hub op de 2e NIC.
Verwijderd
Da's een extra programma, als je win2k sharing gebruikt moet je niks extras draaien.Op donderdag 18 oktober 2001 15:43 schreef OlafvdSpek het volgende:
Hij heeft toch al WinRoute? Inderdaad gewoon een hub op de 2e NIC.
Mwah, bij winroute kan je veel meer instellen, dus ik zou dat gewoon gebruiken
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Dus?Op donderdag 18 oktober 2001 16:07 schreef TheNarfstyler het volgende:
[..]
Da's een extra programma, als je win2k sharing gebruikt moet je niks extras draaien.
Je mist (gok ik) bijvoorbeeld een DHCP server. En die is toch best wel handig.
Verwijderd
Voor 2 pctjes ? Beetje overkill lijkt meOp donderdag 18 oktober 2001 16:19 schreef OlafvdSpek het volgende:
[..]
Dus?
Je mist (gok ik) bijvoorbeeld een DHCP server. En die is toch best wel handig.
Voor 2 wel. Maar als je af en toe een extra machine aansluit is het erg handig. Of als je meerdere OSs hebt op de client.
Pagina: 1