Toon posts:

Zalman CNPS 5000 cooler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ECS k7s5a mobo met Tbird 1333 en die koeler, de koeler er opzetten was goed lastig maar is uiteindelijk wel goed gelukt, maar me cpu wordt nu 56 graden.

Die cooler leek me echt goed maar hij is z'n geld echt niet waard (fl 80,- excl). Dit is echt mijn echt bizarste miskoop ooit. Wie o wie heeft er nog meer (andere???) ervaringen met deze cooler???

Verwijderd

Topicstarter
en omhoog.........

Verwijderd

Valt toch mee 56oC
Heb je een outtake fan ?

Ik heb zelf nu een alpha pal6035+ystech 3200rpm
op een 1,4 met een outtake fan achterin
word ie een 50oC stressed op een k5s7a

Verwijderd

Topicstarter
Nee das me enige koeling maar ik zit wel over te denken hoe ik het beste xtra koeling kan plaatsen, het liefst zonder al teveel herrie

Is 56 niet veel?

Verwijderd

Kan die makkelijk hebben 56oC

Een casefan hoeft geen lawaai te maken
koop een leuke papst of sunon maak een
gat achter in je kast ten hoogte van de processor
schroef de fan er in en klaar is kees(wel de warme lucht naar buiten laten zuigen)

Verwijderd

Topicstarter
Thx, met dat idee ga ik ff kloten

Verwijderd

Wel je kast leeghalen als je gaat dremelen .
Ook je voeding,.. Splintertjes zijn funest..

Have fun and goodluck

• cooper_s1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-08 16:44

cooper_s1

MINI's rule

Voor een geeltje heb je een mastercooler coolertje die mn athlon 1200@1330 stressed op 50 graden houdt.
8-) 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Dat was ook mijn 1e keuze tot ik besloot deze te nemen, het zag er veel belovend uit, ik baal er echt van

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:06

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Och, 56 graden is niet extreem. Die TB's mogen volgens mij 95 hebben, dus er is nog geen man over boord.
Bovendien, als alles stabiel loopt, wat zeur je dan? :+
Niet gaan zeiken over de levensduur van die processor, want tegen de tijd dat die is versleten, heb jij allang 2 nieuwe pc's gekocht ofzo.....

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
morgen komen er voor mij twee binnen.
De KOPERPLUS uitvoering dan.
Ik hoop dat ze het goed doen...

• mph_rbi
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

mph_rbi

dus ...

ik heb er ook 1. Inderdaad.. de koeling is niet tegek, maar hij is wel HEERLIJK STIL :Z

ik ben er erg tevreden over.. heb er zelfs een weerstand tussen zitten.. de mijne wordt 59 graden ofzo.. nou en :)..

dus ...

Verwijderd

Topicstarter
Jezus, lijkt wel of dat ding met de dag gaarder wordt, de fan loopt niet eens soepel meer met een goeie dosis kut geluid als gevolg, ik ga wel zo'n coolermaster halen, ik heb nog nooit 100 piek zo slecht besteed :r

Verwijderd

Topicstarter
Na lange tijd toch maar een andere koeler gekocht, hij werd zelfs 68 graden met de zalman, nu met een spire koeler van 20 piek issie 53 graden stressed
Pagina: 1