Welke Printen HP 940c of de HP 959c??

Pagina: 1
Acties:

• thedjin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2023
Welke printer kun je het beste nemen:
1.De HP DESKJET 940c
2.De HP DESKJET 959c

raar is zo gek nog niet !

Verwijderd

Geen van beide, neem een Epson 880. ;)

Verwijderd

Hoe kan iemand hier nou een normaal antwoord op geven ? (zie hierboven trouwens). Het hangt er maar helemaal vanaf wat jij precies met dat ding gaat doen. Kijk eens op www.kieskeurig.nl voor ervaringen anders.

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 17:11
Dit is idd een vraag waar je weinig mee kan.

Wat wil je ermee?
Wat zijn de verschillen? (check gewoon ff www.hp.com)
Wat is het prijsverschil?

BTW die 959C heeft toch een Duplex module?
Das wel leuke gimmick.

En volgens HP kun je het beste de 959C nemen, want die is hoger in typenr. duurder... :)

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 21:44

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Ik heb pas de hp 940c gekocht. Deze bevalt me erg goed.
Op HP glossy fotopapier print ie echt op foto kwaliteit.
Op normaal 80 grams papier is de kwaliteit ook best goed.

Maar dit zegt niets over het verschil tussen de 940 en de 959, de print kwaliteit is in de hele 900 serie hetzelfde. Het enige verschil zijn de overige opties en de snelheden. Hoe hoger het nummer, hoe sneller er geprint kan worden.

Er is trouwens al een opvolger van de 959 geloof ik. De 940 is de opvolger van de 930. Bij de 940 kun je een duplexmodule kopen om dubbelzijdig te printen. Maar als je handmatig ff het papiertje weer in de lade doet, kun je ook dubbel printen.

Ik wil thuis af en toe wat printen. Ik wil ook op goede kwaliteit kunnen printen. Tevens wil ik duurzaamheid en goede afdrukken op 80 grams papier. Een bovenlader gaf bij mij wat problemen ivm ruimte. Dus mijn keuze was de goedkoopste HP in de 900 serie. Een collega van me heeft een Espon Stylus Photo. Op fotopapier erg goed, maar op "normaal"" papier echt bagger.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Wreckerrm