[0C] ooit een voeding dood zien gaan?

Pagina: 1
Acties:

• Cozm0
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-02 17:06
stel je voor:
je zit lekker een potje counterstrike te spelen en ineens gaat je pc dokter alarm af met een hels kabaal en zie je dit
(12v gedeelte, het bleek echter niet aan de voeding maar aant t mobo te liggen)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/coz/Pics/12volt.jpg

dan weet je dat je weer naar de sjop moet :r

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

bonzz.netninja

Niente baffi

wat betekent dat intrusion detection ding, want ik heb dat progje ook, maar ik kom daar niet uit

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

Oeioeioei wat een piek..

Konie nog wel met 3v een screencapture maken?? Kewl :)

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Zozo! eerst een vette piek en dan crash ie naar beneden :)

maar je pc functioneerde nog wel met je +12 op + 3 V ?

• Fox-Web
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Dat je kap van de PC af is. Moet je PC wel ondersteunen natuurlijk.....

Eat right. Stay fit. Die anyway.

• Cozm0
yup yup mn pctje bleef t gewoon doen
dus ff nieuwe voeding gehaald, maar zoals gezegd lag t daar niet aan
dus een ander mobo gehaald en WEG was mijn msi k7t turbo limited edition :(

dat intrusing houdt in dat je kast openstaat, maar werkt alleen als je een of andere toevoeging hebt ofzo, ik ben er zelf ook niet helemaal uit

• KNETTER2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-01-2024

KNETTER2000

*zucht*

Op donderdag 18 oktober 2001 11:14 schreef bonzz.netninja het volgende:
wat betekent dat intrusion detection ding, want ik heb dat progje ook, maar ik kom daar niet uit
Zit op sommige borden. is een connector op je bord waar je een schakelaar(zo'n miniswitch bijvoorbeeld) aan kunt prikken zodat je kan zien of je kast open is of dicht. Dit kan ook via het een netwerktool worden doorgegeven zodat je weet wanneer een user in zijn kast loopt te k*tten. normaal maak je er geen gebruik van en sommige borden maken het zelfs zo erg dat ze niet eens opstarten als je dat ding niet op je mobo hebt itten.

Real programmers program by whistling down the "MIC IN" port of a ZX80

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 19:29

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

Op donderdag 18 oktober 2001 11:26 schreef KNETTER2000 het volgende:
[..]

Zit op sommige borden. is een connector op je bord waar je een schakelaar(zo'n miniswitch bijvoorbeeld) aan kunt prikken zodat je kan zien of je kast open is of dicht. Dit kan ook via het een netwerktool worden doorgegeven zodat je weet wanneer een user in zijn kast loopt te k*tten. normaal maak je er geen gebruik van en sommige borden maken het zelfs zo erg dat ze niet eens opstarten als je dat ding niet op je mobo hebt itten.
Indeed ff aanvullen , in mijn netwerk ( op mijn werk dus )heb ik 400 hp vectra's vl400's en met behulp van de intrusion detection krijg ik metteen te zijn als iemand zijn kast opent ( als zijn p.c. aanstaat ) of geopend heeft toen de p.c. uitstond .
Altijd een reden om te checken of er niet iets uit de p.c.gejat is

Erg handig maar vooral een functie die je niet snel op een zelfbouw kloon tegenkomt maar meer op merk machines die veel in bedrijfsnetwerken worden gebruikt ( Compaq deskpro's , HP vectra's etc etc. )

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:30

chromeeh

the Gnome

Damn.... das klote als je de voeding zo ziet droppen... :'(
Maar dan moet je plank al wel ral zijn geweest want anders flikkert tie niet zo maar die 12V er af...
Trouwens wel cool dat alles bleef werken :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:09
Hmm, misschien wel logisch ook dat het bleef werken. Als het aan je mobo lag hadden hdd's enzo nog gewoon hun 12V. Alleen je mobo niet -> sensor kon kapot zijn. Maar stel dat die gewoon goed was, wat gebruikt er 12V op je mobo? Bijna niks, misschien wel alleen de fanheaders...

• KNETTER2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-01-2024

KNETTER2000

*zucht*

Op donderdag 18 oktober 2001 12:28 schreef CyCLoNe het volgende:

[..]

Erg handig maar vooral een functie die je niet snel op een zelfbouw kloon tegenkomt maar meer op merk machines die veel in bedrijfsnetwerken worden gebruikt ( Compaq deskpro's , HP vectra's etc etc. )
De betere bordbakkers hebben deze op hun nieuwe mobo's hangen. Asus bijvoorbeeld heeft op al hun borden die shit zitten. Erg handig in netwerkomgevingen ja. voor van die "ik ruil het wel om met stuff van thuis" users

Real programmers program by whistling down the "MIC IN" port of a ZX80

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 14:13
heb dat zo vaak met dat programma, er klopt gewoon geen zak van dat programma, want als je motherboardmonitor gebruikt heb je nergens geen last

• Cozm0
Op donderdag 18 oktober 2001 16:09 schreef maddog_rvo het volgende:
heb dat zo vaak met dat programma, er klopt gewoon geen zak van dat programma, want als je motherboardmonitor gebruikt heb je nergens geen last
uiteraard :) keek ik gelijk in de bios, toen t daar ook gedropped bleek te zijn naar 3 volt.......kon ik weer bij norrod in de rij gaan staan :(

Pagina: 1