| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |
wat betekent dat intrusion detection ding, want ik heb dat progje ook, maar ik kom daar niet uit
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl
Oeioeioei wat een piek..
Konie nog wel met 3v een screencapture maken?? Kewl
Konie nog wel met 3v een screencapture maken?? Kewl
Verwijderd
Zozo! eerst een vette piek en dan crash ie naar beneden 
maar je pc functioneerde nog wel met je +12 op + 3 V ?
maar je pc functioneerde nog wel met je +12 op + 3 V ?
Dat je kap van de PC af is. Moet je PC wel ondersteunen natuurlijk.....
Eat right. Stay fit. Die anyway.
yup yup mn pctje bleef t gewoon doen
dus ff nieuwe voeding gehaald, maar zoals gezegd lag t daar niet aan
dus een ander mobo gehaald en WEG was mijn msi k7t turbo limited edition
dat intrusing houdt in dat je kast openstaat, maar werkt alleen als je een of andere toevoeging hebt ofzo, ik ben er zelf ook niet helemaal uit
dus ff nieuwe voeding gehaald, maar zoals gezegd lag t daar niet aan
dus een ander mobo gehaald en WEG was mijn msi k7t turbo limited edition
dat intrusing houdt in dat je kast openstaat, maar werkt alleen als je een of andere toevoeging hebt ofzo, ik ben er zelf ook niet helemaal uit
Zit op sommige borden. is een connector op je bord waar je een schakelaar(zo'n miniswitch bijvoorbeeld) aan kunt prikken zodat je kan zien of je kast open is of dicht. Dit kan ook via het een netwerktool worden doorgegeven zodat je weet wanneer een user in zijn kast loopt te k*tten. normaal maak je er geen gebruik van en sommige borden maken het zelfs zo erg dat ze niet eens opstarten als je dat ding niet op je mobo hebt itten.Op donderdag 18 oktober 2001 11:14 schreef bonzz.netninja het volgende:
wat betekent dat intrusion detection ding, want ik heb dat progje ook, maar ik kom daar niet uit
Real programmers program by whistling down the "MIC IN" port of a ZX80
Indeed ff aanvullen , in mijn netwerk ( op mijn werk dus )heb ik 400 hp vectra's vl400's en met behulp van de intrusion detection krijg ik metteen te zijn als iemand zijn kast opent ( als zijn p.c. aanstaat ) of geopend heeft toen de p.c. uitstond .Op donderdag 18 oktober 2001 11:26 schreef KNETTER2000 het volgende:
[..]
Zit op sommige borden. is een connector op je bord waar je een schakelaar(zo'n miniswitch bijvoorbeeld) aan kunt prikken zodat je kan zien of je kast open is of dicht. Dit kan ook via het een netwerktool worden doorgegeven zodat je weet wanneer een user in zijn kast loopt te k*tten. normaal maak je er geen gebruik van en sommige borden maken het zelfs zo erg dat ze niet eens opstarten als je dat ding niet op je mobo hebt itten.
Altijd een reden om te checken of er niet iets uit de p.c.gejat is
Erg handig maar vooral een functie die je niet snel op een zelfbouw kloon tegenkomt maar meer op merk machines die veel in bedrijfsnetwerken worden gebruikt ( Compaq deskpro's , HP vectra's etc etc. )
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Damn.... das klote als je de voeding zo ziet droppen... 
Maar dan moet je plank al wel ral zijn geweest want anders flikkert tie niet zo maar die 12V er af...
Trouwens wel cool dat alles bleef werken
Maar dan moet je plank al wel ral zijn geweest want anders flikkert tie niet zo maar die 12V er af...
Trouwens wel cool dat alles bleef werken
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Hmm, misschien wel logisch ook dat het bleef werken. Als het aan je mobo lag hadden hdd's enzo nog gewoon hun 12V. Alleen je mobo niet -> sensor kon kapot zijn. Maar stel dat die gewoon goed was, wat gebruikt er 12V op je mobo? Bijna niks, misschien wel alleen de fanheaders...
De betere bordbakkers hebben deze op hun nieuwe mobo's hangen. Asus bijvoorbeeld heeft op al hun borden die shit zitten. Erg handig in netwerkomgevingen ja. voor van die "ik ruil het wel om met stuff van thuis" usersOp donderdag 18 oktober 2001 12:28 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Erg handig maar vooral een functie die je niet snel op een zelfbouw kloon tegenkomt maar meer op merk machines die veel in bedrijfsnetwerken worden gebruikt ( Compaq deskpro's , HP vectra's etc etc. )
Real programmers program by whistling down the "MIC IN" port of a ZX80
heb dat zo vaak met dat programma, er klopt gewoon geen zak van dat programma, want als je motherboardmonitor gebruikt heb je nergens geen last
uiteraardOp donderdag 18 oktober 2001 16:09 schreef maddog_rvo het volgende:
heb dat zo vaak met dat programma, er klopt gewoon geen zak van dat programma, want als je motherboardmonitor gebruikt heb je nergens geen last
Pagina: 1