Boom......Boom......Boom......Boom......Boom......booooooooooom
Maar 't is toch wel handig kan ik buiten gewoon m'n mp3 speler bedienen
Verwijderd
anders lijkt het een opsomtopic (te worden).
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
Ik had per ongeluk mijn draadloze Logitech muis naar mijn werk meegenomen (Haarlem) en nu belt mijn vriendin net op dat ze mijn muiscursor over mijn beeldscherm thuis (Alkmaar) ziet gaan !!!!
Toch een kleine 40 km (dus die 8 meter moet wel lukken hoor.........)
WOW MIKE t'is geweldig!!!!Op donderdag 18 oktober 2001 10:43 schreef El-Comandante het volgende:
AMAZING !!!
Ik had per ongeluk mijn draadloze Logitech muis naar mijn werk meegenomen (Haarlem) en nu belt mijn vriendin net op dat ze mijn muiscursor over mijn beeldscherm thuis (Alkmaar) ziet gaan !!!!
Toch een kleine 40 km (dus die 8 meter moet wel lukken hoor.........)
en dat allemaal met dit slimme alles in 1 apparaatje???
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Deze doet het op een afstand van 7 meter okee.
(en nee ik heb geen vrienden die dan ondertussen bij mijn monitor blijven staan ofsow
Verwijderd
Ik haal met me logitech Optical wheelmouse en nieuwe draadloos zwart toetsenbord een max van 2 meter
hummmm......Op donderdag 18 oktober 2001 10:48 schreef marble het volgende:
[...]
ik heb geen vrienden
[...]
een echte tweaker
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
Briljant joh!Op donderdag 18 oktober 2001 11:02 schreef Pacthon het volgende:
zover dat hij het op een moment niet meer doet. zo ver
Hier heb ik toch niets aan.
Welke welke welke???Op donderdag 18 oktober 2001 10:36 schreef Snijkoek het volgende:
Zo'n end haal ik niet, maar de 50 meter wel denk ik
Ik wil altijd al zo een dingetje hebben, heel makkelijk... In de discotheek gebruik ik hem ook... Maar nu Thuis nog!
Ayo
...Make every cut count, even if it is one frame...
Om stroom te besparen zal die wel een zwakkere zender hebben. Ik haal met traditionele muis 10m +Op donderdag 18 oktober 2001 10:52 schreef laterzzz het volgende:
Hoe krijgen jullie dat in godsnaam voor elkaar hebben jullie een versterker op je ontvanger gezet duhhhh.
Ik haal met me logitech Optical wheelmouse en nieuwe draadloos zwart toetsenbord een max van 2 meter
De eerste draadloze muizen van logitech konden idd al snel een meter of 10 of meer. Dat hebben ze echter verandert want als je nu de zelfde koopt kan hij opeens nog maar 3 meter ;?
Tenminste, datis bij papa's ouwe pc, en mijn nieuwe waar we dus de identeike muis hebben, maar andere ontvanger erbij hebben gerkegen...
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
logitech cordless desktop: 3meter
logitech cordless desktop iTouch: 5 a 6 meter
logitech cordless desktop optical:4 a 5 meter.
Real programmers program by whistling down the "MIC IN" port of a ZX80
Verwijderd
met mijn kleine lcd-schermpje op de muis kan ik dus overal gaan zitten.
erg handig
Maar af en toe kom ik nog wel verder. Dan reageert 'ie alleen niet meer zo snel.
Jij vindt jezelf erg grappig, of niet soms Bats?Op donderdag 18 oktober 2001 13:03 schreef Batser een hoop reut
Misschien wil je eens ophouden met dat ŽstalkenŽ van je.
mijn microsh*t cordless wheel mouse haal de 3 meter nog niet
Verwijderd
In de woonkamer haalt ie soms wel tot! 4 meter, wow (niet dus
het ligt er ook aan hoeveel electrische storing er door je kamer of huis loopt...
Verwijderd
jammer hoor, die jaloezie op mijn high-tech muis.Op donderdag 18 oktober 2001 14:24 schreef Reut het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf erg grappig, of niet soms Bats?
Misschien wil je eens ophouden met dat ŽstalkenŽ van je.
Nee hoor, lekkere Bats van me. Ik weet gewoon dat jij een muis met een staartje hebt.Op donderdag 18 oktober 2001 16:12 schreef Batser het volgende:
[..]
jammer hoor, die jaloezie op mijn high-tech muis.
Wat voor muis heb jij dan? En op hoeveel meter staat die televisie?Op donderdag 18 oktober 2001 17:15 schreef jbalk het volgende:
Mijnes werkt perfect, gewoon lekker computer op tv aansluiten en dan beneden divX kijken
tx
ik heb wel een vriendin, dus ik val af.... sorry..Op donderdag 18 oktober 2001 10:52 schreef maestro1980 het volgende:
[..]
hummmm......
een echte tweaker![]()
die zit alleen niet bij mijn monitor