Toon posts:

Unified Messaging in Nederland

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,
was wel eens benieuwd, veel mensen kennen xoip, met hun fax 2 email, voicemail 2 email en email 2 phone diensten, vizzavi heeft ook een paar van die diensten en nog wat andere bedrijven. Sommige zijn gratis, voor sommige ga je binnenkort wat betalen. Mijn vraag is, wat zou je nou voor zulke diensten willen betalen, wat zou je interessant vinden, welke doelgroepen zie je er zo in.

Wil hiermee graag een discussie op gang brengen over het nut van die diensten, en de mogelijkheden om daar geld voor te vragen.

Hoor graag jullie reactie!

Sababa

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een reactie, ooit iemand Xoip gebruik, of Message 4U of Vizzavi?

Sababa

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik denk dat er maar een keine groep is die hiervan daadwerkrlijk gebruik van zal maken als het betaald wordt. Het is gewoon een combinatie die IMHO een beetje overbodig is.

maarre... waarom wil je dit zograag weten??

Verwijderd

Topicstarter
Onderzoekje voor school, maar wat zouden mensen indien je het zou gebruiken ervoor willen betalen, en denk je aan een maand bedrag of per gebruik of een mix hiervan?

Verwijderd

voor welk vak is dit dan??? maatschappijleer of economie oid???
/me heeft N&T dus heeft dat soort vakken niet :Y)

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
voor mensen die het veel gebruiken zou een maandtarief gunstig zijn, bv 10 tot 25 gulden per maand.

maar er zou natuurlijk ook per keer moeten kunnen betalen, dan moet je denk ik zo rond de gulden a 1.50 denken.

wiebe, stop chasing me :P
Pagina: 1