Post problemen en lange wachttijden

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Meer mensen hier last van?

Dat je gewoon 30sec moet wachten voordat een topic geopend wordt. En dat soms je post niet gepost wordt, of dat je soms gewoon 1 minuut moet wachten voordat je post is gepost.

Mensen die hier ook problemen mee hebben (overigens ook gewoon bij andere bij tvplanken, huiskamer en tweakers.net zelf)?

Mijn standpunt is dat het een slechte keuze is geweest om van Vuurwerk internet over te stappen naar True server. Want deze problemen ondervind ik sinds ze zijn overgestapt naar True server hosting. Dit zou wel erg toevallig zijn.

Daarom deze topic of meer mensen deze euvels ondervinden.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Dacht ik dus ook, maar schijnt door hun eigen hard- en software te komen.

Kees, aan het werk >:) :P

edit:

tipvaud

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Hmmm idd het gaat vaak mis.... blij dat het niet aan mij ligt.. ;)

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

Verwijderd

Hmm waarom post je dit in AVH ?
Anyway, ik heb over het algemeen niet zo'n lange "wacht"tijden met het posten... Wel langer als eerst ja dat wel.

Edit: Het laden van pagina's duurt overigens wel steeds langer :(...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mjah, het gaat *kuch* niet echt lekker met de combi forumsoftware/besturingssyteem/drukte...

Kijk maar in [forum=15], daar lopen er al wat discussies over: [topic=293744/1/100]

Dat is er een van ;)

Open er nou niet gelijk nog een, het is allemaal al besproken enzo
(heeft zelfs in het mededelingenforum gestaan :o).
Mijn standpunt is dat het een slechte keuze is geweest om van Vuurwerk internet over te stappen naar True server. Want deze problemen ondervind ik sinds ze zijn overgestapt naar True server hosting. Dit zou wel erg toevallig zijn.
Dit heeft er overigens niets mee te maken, en voordat je begint over slechte keuzes, mag je je voortaan wel iets meer verdiepen in het waarom van die keuzes...

(van de 100mbit bandbreedte die we daar sinds we zitten hebben gebruiken we er hooguit 10... VErder heeft-ie er nog nooit uitgelegen :Z.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.