Toon posts:

Waarom heeft de gamecube (nintendo) altijd .....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarom heeft de gamecube (nintendo) altijd van die blije spellen?? ik vind de spellen van de Nintendo 64 en gamecube niks aan.
Ze hebben nooit echt volwassen spellen.

De mooiste spellen op de ns64 vind ik world wrestling Federation 2000 en Perfect dark.
Neem nou spellen van de playstation en pc die zien er volwassen uit. Maar ze hebben tevens ook spellen voor de wat kleinere kinderen en daar gaat het om.
In zo'n beurs lieten ze De nieuwe zelda zien grafisch goed of zo maar het is net een klein kind waarmee je speelt.

Verwijderd

heb jij je uberhaupt wel verdiept in de Nintendo GameCube :?
...als je dat had gedaan had je niet van deze domme dingen gezegd.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:27

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik heb wel altyd met Nintendo meer plezier gehad als met een ander merk console/spel. Mariokart (N64) is inderdaad een heel erg "blij" spel, maar ik heb nog nooit met zijn 4-en zoveel lol gehad achter een console.
Ik vind op dit moment qua gameplay de GBA nog wel het beste, ze steken niet alle tyd in het grafische aspect.

20*350ZO45°

Verwijderd

Topicstarter
Ik stel een vraag en dat gaat ook over de nintende 64.
Ik zeg niet dat het een schlechte computer is. Ziet er grafisch heel goed uit maar de games zij altijd zo blij. en dat heb ik vooral gemerkt bij de nintendo 64.

Verwijderd

Topicstarter
Voor met een multy game is het wel hardstikke fun maar als je alleen speelt met zon blij spel BV pokemon leuk voor effe maar die kleine multie spelletjes in dat spel dat vind te blij.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-02 20:10
Op donderdag 18 oktober 2001 09:50 schreef Apehaar het volgende:
Waarom heeft de gamecube (nintendo) altijd van die blije spellen?? ik vind de spellen van de Nintendo 64 en gamecube niks aan.
Ze hebben nooit echt volwassen spellen.

het mooiste spel op de ns64 vind ik world wrestling Federation 2000.
En jij wilt beweren dat WWF 2000 een volwassen spel is?? laat me niet lachen man.

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 10:00 schreef Apehaar het volgende:
Ik stel een vraag en dat gaat ook over de nintende 64.
Ik zeg niet dat het een schlechte computer is. Ziet er grafisch heel goed uit maar de games zij altijd zo blij. en dat heb ik vooral gemerkt bij de nintendo 64.
Idd, vooral bij de N64, daar geef ik je gelijk in.
..bij de NGC wordt dat wel anders hoor, de "blije" games blijven ook wel, maar er komen juist meer andere soorten games bij.

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Dat heeft te maken met de doelgroep waarop Nintendo zich richt...
En waarom flamen als die man een vraag stelt?! Geef gewoon antwoord en post anders niet!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

Topicstarter
Jij moet beter lezen ik zei niet volwassen ik zei mooiste spellen waar je wat minder gauw op uitgekeken ben ....je kan een eigen character maken met je eigen stijl en er zijn heel veel moves. En leuk met tagteam. en voor de rest zij er spellen die mij niet zo aanspreken.

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 10:05 schreef RaDKiLL het volgende:
Dat heeft te maken met de doelgroep waarop Nintendo zich richt...
En die doelgroep is niet kleine kinderen, nee, ...het zijn Japanners.
Maar gelukkig gaan ze met de NGC daar wel iets aan veranderen. :)

Verwijderd

Blije spellen roeleren zwaar!!!!!!!!!!
Die zijn echt het tofst! Mario Kart, Diddy kong racing, enz :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop het want dan krijgt playstation een concurent erbij.
En dat is goed want dan kan playstation zichzelf natuurlijk ook weer bewijzen. Dus zo komen er steeds nieuwe spellen bij maar ook denk ik mooiere.
:)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op donderdag 18 oktober 2001 10:11 schreef Density het volgende:
Blije spellen roeleren zwaar!!!!!!!!!!
Die zijn echt het tofst! Mario Kart, Diddy kong racing, enz :)
Mario Kart is inderdaad een superspel... komt die ook voor de GameCube? Dan wordt de GameCube natuurlijk favoriet :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:27

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op donderdag 18 oktober 2001 10:23 schreef Marv het volgende:

[..]

Mario Kart is inderdaad een superspel... komt die ook voor de GameCube? Dan wordt de GameCube natuurlijk favoriet :P
En wat dacht je van de combatibiliteit met de GBA, je kan de GBA gewoon als joypad gebruiken, en bepaalde opties op je GBA scherpje zien (die jouw tegenstander niet mag zien) :9

20*350ZO45°

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 10:27 schreef RDK_NL het volgende:

[..]

En wat dacht je van de combatibiliteit met de GBA, je kan de GBA gewoon als joypad gebruiken, en bepaalde opties op je GBA scherpje zien (die jouw tegenstander niet mag zien) :9
Super, Toll, Geil :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind mariokart wel leuk om met zijn vieren te spelen maar niet voor alleen.
als ze hem iets aanpassen zoals smashbrothers (ook wel leuk met zijn vieren) dan wordt het misschien wel wat op de gamecube. 8-)

Verwijderd

Vergeet CRash Bandicoot Racing op de PSX niet! IS ook vet tof! Of starwars super bombad racing op de PS2 is echt supertof met zijn vieren! Of natuurlijk the ultimate challenge: GT3 met zijn vieren! (ok, heb je 4 ps2's, 4 tv's en 4 ilink cables hebben.). :9

• Rudy_X
  • Laatst online: 23-03-2013
Sorry hoor, maar ik vindt zelda, en voor zelda2 voor de n64 geen blije kinderspellen. Alleen over de gamecubeversie kan ik je gelijk geven, aangezien ik zag hoe het eruit kwam te zien. Ik wou dat ze waren gebleven met de oude versie (dat filmpje met ganon en link in gevecht) dan was het best wel cool geweest.

Pc: Geen :(

Verwijderd

Idd, Zelda voor de NGC is te cartoonachtig, maar misschien dat wanneer je er mee speelt dat je van gedachte veranderd en het best wel cool vindt...
...ik ben zo vaak op m'n mening teruggekomen na het spelen van een spel.

Verwijderd

Ik zit af te wachten wat dat Luigi's Mansion gaat worden... de filmpjes die ik daarvan had gezien waren echt om te droolen :) ghostbusters met een stofzuiger :D

Verwijderd

Topicstarter
Nee ok ik had het over de nieuwe voor de gamecube.

• Rudy_X
  • Laatst online: 23-03-2013
Op donderdag 18 oktober 2001 10:49 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:
Idd, Zelda voor de NGC is te cartoonachtig, maar misschien dat wanneer je er mee speelt dat je van gedachte veranderd en het best wel cool vindt...
...ik ben zo vaak op m'n mening teruggekomen na het spelen van een spel.
Ik kan hierover alleen 1 ding zeggen..........

Afwachten en hopen.......

(ik hoop wel stiekem dat ze in het geheim verder zijn gegaan met die andere versie en dat ie alsnog uitkomt :9~ )

Pc: Geen :(

Pagina: 1