weet iemand een zaak waar ik een Swiftkill fanadapter kan kopen in de Zuid-Holland ? ik weet dat breet ze ook heeft maar 25,- bezorgkosten is een beetje overdone voor iets van 20,- kost.....
Deze fanadapter heb ik ookl gekocht bij breet. Owkeej, 25 piek is veel voor iets van 20 piek. Maar 20 piek is weer weinig
ALs je de prijs+verzendkosten hebt, dan kom je uit op 45 gulden en dat is nog niet gek veel voor een fanadapter
Verwijderd
hmm, ik vind 45FL toch wel belachelijk veel voor een stuk plastic...Op donderdag 18 oktober 2001 11:10 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
Deze fanadapter heb ik ookl gekocht bij breet. Owkeej, 25 piek is veel voor iets van 20 piek. Maar 20 piek is weer weinigALs je de prijs+verzendkosten hebt, dan kom je uit op 45 gulden en dat is nog niet gek veel voor een fanadapter
ga eens kijken bij breet, misschien moet ik iets hebben en dan kan ik 't evt. meebestellen
keep u informed
Verwijderd
belgieOp donderdag 18 oktober 2001 11:25 schreef Karel2001 het volgende:
Top !! maare waar ligt Ieper
maar don't worry, ik zit in NL tot eind oktober
enfin, heb gekeken bij breet en je hebt geluk, ik ga er waarschijnlijk een voeding kopen en ook zo'n fanadapter.
Ik ga nog ff rondkijken of ik die voeding misschien goedkoper vindt (u never know
ik heb al gezocht en kan ze zo 123 niet vinden... maare ik hoor het wel...
Verwijderd
ik ga bestellen, moet je nog iets hebben buiten die fanadapter?Op donderdag 18 oktober 2001 11:46 schreef Karel2001 het volgende:
ik heb al gezocht en kan ze zo 123 niet vinden... maare ik hoor het wel...
en gelieve wel snel te replien, heb sffs gedaan met werken
nee alleen die adapter.... ik hoor wel hoe we het verder gaan doen... en nogmaals bedankt!
Verwijderd
ok, ik mail je morgen om de rest af te handelenOp donderdag 18 oktober 2001 11:56 schreef Karel2001 het volgende:
nee alleen die adapter.... ik hoor wel hoe we het verder gaan doen... en nogmaals bedankt!
enneu, np ze man
Verwijderd
----------------Op donderdag 18 oktober 2001 12:01 schreef SM-DoubleD het volgende:
[..]
ok, ik mail je morgen om de rest af te handelen
enneu, np ze man
Hopelijk ben ik nog op tijd maar ik zou graag meewillen doen: ik woon ook in zuid holland en ik ben al een tijdje op zoek naar een fanadapter. Laat het even weten SM-DoubleD, je kan me mailen op s.veldhuisen@chem.leidenuniv.nl
oke: karelruijbroek@hotmail.comOp donderdag 18 oktober 2001 12:01 schreef SM-DoubleD het volgende:
[..]
ok, ik mail je morgen om de rest af te handelen
enneu, np ze man
Verwijderd
hmm, ik heb al besteld...Op donderdag 18 oktober 2001 12:20 schreef Da_Seppo het volgende:
[..]
----------------
Hopelijk ben ik nog op tijd maar ik zou graag meewillen doen: ik woon ook in zuid holland en ik ben al een tijdje op zoek naar een fanadapter. Laat het even weten SM-DoubleD, je kan me mailen op s.veldhuisen@chem.leidenuniv.nl
ik zal ze mailen en vragen of ze er 3 adapters van kunnen maken, moet wel lukken.
Morgen weet je meer
/edit :
heb ze gemaild en het gevraagd, nu nog antwoord
Bij breet gaat het meestal dezelfde dag op de post
D'r is een zaak die die verkoopt
Is een officiële T.net sponsor, naam begon met een S
mot je ff in de pricewatch kijken
Is een officiële T.net sponsor, naam begon met een S
mot je ff in de pricewatch kijken
Verwijderd
------------------------Op donderdag 18 oktober 2001 12:25 schreef SM-DoubleD het volgende:
[..]
hmm, ik heb al besteld...
ik zal ze mailen en vragen of ze er 3 adapters van kunnen maken, moet wel lukken.
Morgen weet je meer
/edit :
heb ze gemaild en het gevraagd, nu nog antwoord
Ok in iedergeval bedankt voor je moeite. Ik neem aan dat je het in dit tpoic med hoe het is afgelopen?
Uhm,mag een vierde ook ???
zo ja dat zou geWeeeldig zijn en ben ik je eeuwige roem en dank verschuldigd!!
psygho@hotmail.com ,en daarna reageer ik terug met een 2home account...
zo ja dat zou geWeeeldig zijn en ben ik je eeuwige roem en dank verschuldigd!!
psygho@hotmail.com ,en daarna reageer ik terug met een 2home account...
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
okie, aan mijn vraag voor extra adapters hebben ze blijkbaar geen gehoor gegeven want in mijn orderbevestiging was er sprake van slechts 2 adapters :-/
Ik heb ze net teruggemaild met nogmaals dezelfde vraag, de bestelling is nog niet verzonden, dus er is nog hoop.
Ik heb ook al geprobeerd ze te telefoneren, maar zonder gehoor.
Dus hopelijk lezen ze vandaag hun mail nog, en indien ze er nog 4 hebben, hebben jullie geluk.
Ik heb ze net teruggemaild met nogmaals dezelfde vraag, de bestelling is nog niet verzonden, dus er is nog hoop.
Ik heb ook al geprobeerd ze te telefoneren, maar zonder gehoor.
Dus hopelijk lezen ze vandaag hun mail nog, en indien ze er nog 4 hebben, hebben jullie geluk.
yes! morgen binnen..
kan ik het ook morgen evt. ophalen ?
Verwijderd
ik krijg de bestelling pas maandag binnen...Op vrijdag 19 oktober 2001 13:57 schreef Karel2001 het volgende:
yes! morgen binnen..kan ik het ook morgen evt. ophalen ?
Maar check je inbox over 10 minuutjes
Verwijderd
Ik heb er trouwens ook twee besteld bij Breet.
Maar een temp gestuurde 80 mm Ystech fan er bij, straks maar eens zien wat dat op de tweede machine gaat doen. Dat wordt een Duron 600@900 met Alpha 6035, met die SwiftKiller en die Ystech fan. Dan krijgen we dus de vraag :
Heeft iemand al eens zo'n temp sensor aan zijn koelblok bevestigd ? (Van een temp gestuurde Ystech fan dus.)
Eigenlijk heb ik weinig zin om daarvoor dure ASII Adhesive te gebruiken.
mmhh.. gewoon ergens er tussen klemmen denk ik..
Maar een temp gestuurde 80 mm Ystech fan er bij, straks maar eens zien wat dat op de tweede machine gaat doen. Dat wordt een Duron 600@900 met Alpha 6035, met die SwiftKiller en die Ystech fan. Dan krijgen we dus de vraag :
Heeft iemand al eens zo'n temp sensor aan zijn koelblok bevestigd ? (Van een temp gestuurde Ystech fan dus.)
Verwijderd
gewoon die sensor tussen de vinnn duwen onderaan en zorgen dat ie ongeveer in het midden ligt en goed contact maakt met de bodem, zou perfect moeten werken, doet het bij mij tochOp vrijdag 19 oktober 2001 14:09 schreef Hooi het volgende:
Ik heb er trouwens ook twee besteld bij Breet.
Heb trouwens dezelfde alpha, maar ga er een Delta 80HP opzetten, 70CFM, woosh
Verwijderd
Dat lijkt mij ook goed te moeten werken ja, ertussen friemelen. Alleen, werkt het in de praktijk ook goed genoeg.Op vrijdag 19 oktober 2001 14:11 schreef SM-DoubleD het volgende:
[..]
gewoon die sensor tussen de vinnn duwen onderaan en zorgen dat ie ongeveer in het midden ligt en goed contact maakt met de bodem, zou perfect moeten werken, doet het bij mij toch
Heb trouwens dezelfde alpha, maar ga er een Delta 80HP opzetten, 70CFM, woosh
Met wat voor CPU gaat dat bij jou draaien ?
Verwijderd
op een Tbird 1gig@???Op vrijdag 19 oktober 2001 14:23 schreef Hooi het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook goed te moeten werken ja, ertussen friemelen. Alleen, werkt het in de praktijk ook goed genoeg.
Uhh.. een 70 cfm Delta vind ik wat teveel, die bak staat bijna 24 op 24 uur aan...
Met wat voor CPU gaat dat bij jou draaien ?
Maar is enkel in afwachting van WC en peltier
En lawaai interesseert me nit, heb nu al 14 fans in me case, die Delta kan er nog wel bij
Hmm heel mooi, ten minste ik neem aan dat die 4e voor mij is ??Op vrijdag 19 oktober 2001 13:54 schreef SM-DoubleD het volgende:
hehe, you guys are lucky
net bevestiging gehad dat ze er 4 gaan opsturen
expect a mail soon
Heb nog geen mail gezien op mij psygho@hotmail.com, stuur anders maar naar Elmo@home.nl, das de primaire email..
alvast weer hartelijk bedankt
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
yup, die vierde is de jouweOp vrijdag 19 oktober 2001 14:34 schreef psygho het volgende:
[..]
Hmm heel mooi, ten minste ik neem aan dat die 4e voor mij is ??![]()
Heb nog geen mail gezien op mij psygho@hotmail.com, stuur anders maar naar Elmo@home.nl, das de primaire email..
alvast weer hartelijk bedankt
goed, zal je ff op je ander adres mailen dan
edit :
u got mail
Verwijderd
-Dissection-
Yep, die ken ik al. Als iemand deze trouwens probeert, houdt er rekening mee dat het een ontwerp voor een Taisol 60x80mm koelblok is, voor b.v. een Alpha 6035 moet je het ontwerp aanpassan omdat die 60x60mm is. Het koelblok dus, niet de fan zoals sommige slimmerds misschien zouden denken
(Ik ben trouwens gewoon te lui, dat geef ik toe. Voor 20 piek ga ik niet een paar dagen klungelen...
)
WOEHA.. ja, dan maakt het inderdaad weinig meer uit.
Denk je alleen niet dat het voor een TB1000 een beetje over(Swift)kill is ..?
Yep, die ken ik al. Als iemand deze trouwens probeert, houdt er rekening mee dat het een ontwerp voor een Taisol 60x80mm koelblok is, voor b.v. een Alpha 6035 moet je het ontwerp aanpassan omdat die 60x60mm is. Het koelblok dus, niet de fan zoals sommige slimmerds misschien zouden denken
(Ik ben trouwens gewoon te lui, dat geef ik toe. Voor 20 piek ga ik niet een paar dagen klungelen...
Op vrijdag 19 oktober 2001 14:33 schreef SM-DoubleD het volgende:
[..]
op een Tbird 1gig@???
Maar is enkel in afwachting van WC en peltier
En lawaai interesseert me nit, heb nu al 14 fans in me case, die Delta kan er nog wel bij
Verwijderd
bwa, ik heb altijd geleerd dat overkill goed is, dus...Op vrijdag 19 oktober 2001 14:45 schreef Hooi het volgende:
-Dissection-
(Ik ben trouwens gewoon te lui, dat geef ik toe. Voor 20 piek ga ik niet een paar dagen klungelen...)
[..]
WOEHA.. ja, dan maakt het inderdaad weinig meer uit.
Pagina: 1