Wat zijn bij een athlon die dingen rondom de core nu eigelijk? Eerst dacht ik aan cache. Maar dit zit toch in de core
of niet?
Temperatuursensor zit op je mobo onder de cpu en dat is zeker niet in de vorm van smd.Op donderdag 18 oktober 2001 09:39 schreef eppie het volgende:
De cache zit in de core ja.
Zijn dat niet smd's voor de temperatuur of voeding ofzo?
Eppie
Binnen 13 minuten omhoog schoppen is nergens voor nodig. Wees een klein beetje geduldigerOp donderdag 18 oktober 2001 09:33 schreef marcell het volgende:
Kom op, vertel het eens.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
O, sorry. Maar zelf zelf niks als je toch geen antwoord geeft.Op donderdag 18 oktober 2001 09:52 schreef Exirion het volgende:
[..]
Binnen 13 minuten omhoog schoppen is nergens voor nodig. Wees een klein beetje geduldiger
Het zijn heel simpel SMD-weerstandjes 
Ik vermoed dat ze met de bruggen zijn verbonden om instellingen aan de core te regelen.
Ik vermoed dat ze met de bruggen zijn verbonden om instellingen aan de core te regelen.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
O.K. Dit wilde ik nu eigelijk al een hele tijd weten, ik had het namelijk mog nooit gehoord.
Maar ik denk niet dat het iets met die bruggen te maken heeft want bij bv. de Athlon XP of Celeron zitten die dingen aan de onderkant van de processor.
Maar ik denk niet dat het iets met die bruggen te maken heeft want bij bv. de Athlon XP of Celeron zitten die dingen aan de onderkant van de processor.
Pagina: 1