Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
Om het beeld van je PC naar je TV te krijgen heb je toch echt TV-OUT nodig...of het nou Krachtpunt presentaties, divx of dvd is...
Die hollywoord kaart die jij bedoeld is handig voor als jouw CPU niet realtime DVD's kan afspelen...dus heb je meer dan 500 Mhz? Neem dan een software player.
Die hollywoord kaart die jij bedoeld is handig voor als jouw CPU niet realtime DVD's kan afspelen...dus heb je meer dan 500 Mhz? Neem dan een software player.
Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x
Ja maar het lijkt me handig als je mee wil gaan met de golf van technologische vooruitgang
dat je niet iedere keer weer een grafische kaart met tv-out
hoeft te kopen als je deze feature apart op een andere kaart hebt zitten. In dit geval zit er een athlon1 550mhz in mijn pc. Maar toch, hoeveel % van de tv kaarten kunnen ook van de dvd in je pc naar je tv?
Verwijderd
Deze kaarten zijn er wel degelijk, ben er dan wel bereid voor flink wat harde guldens voor te dokken, als je zowel TV-in als TV-out wilt op je systeem (wat je waarschijnlijk bedoelt, anders heb je geen TV-kaart) zitten vaak in de wat professionelere gebieden en dus vaak duurder. Het zijn dan ook videocapture kaarten (heb je al vanaf 300-400 piek, voor goede toch wel een 1000-1500 geloof ik)..
of je koopt voor 100 piek een TV-out kaartje, maar die ondersteunen volgens mijn niet altijd alle output, enkel die van DVD (das zo bij mijn Mpegkaartje DXR3 van Creative tenminste)
of je koopt voor 100 piek een TV-out kaartje, maar die ondersteunen volgens mijn niet altijd alle output, enkel die van DVD (das zo bij mijn Mpegkaartje DXR3 van Creative tenminste)
In principe hoef ik geen tv-in. Ik heb al de topics zitten lezen over die Hollywood kaart bijvoorbeeld en ik zie al een hoop driver problemen in windows XP aankomen.
Trouwens, waar sluit je die kaart op aan, dat ie wel je dvd's afspeelt en niet je bureaublad kan laten zien? Is dat een rechtstreekse connectie met je dvd speler?
Ik kan mijn asusje (v3800) zeker ook niet meer terugbrengen na 4 jaar? Stom ding, ik had een van de allereerste en daar schijnen dus problemen met de tv-out mee te zijn.
Trouwens, waar sluit je die kaart op aan, dat ie wel je dvd's afspeelt en niet je bureaublad kan laten zien? Is dat een rechtstreekse connectie met je dvd speler?
Ik kan mijn asusje (v3800) zeker ook niet meer terugbrengen na 4 jaar? Stom ding, ik had een van de allereerste en daar schijnen dus problemen met de tv-out mee te zijn.
Die v3800 is juist een TOPkaart... heb hem 2 jaar met plezier gebruikt.. zowel de tv-in als tv-out deden het perfect, nu gebruikt een maatje van me hem en die is er ook dik tevreden mee, alleen de drivers willen nog wel eens dwars liggen maar dat is een kwestie van uitproberen natuurlijk.
Matrox G400 en G550
kunnen film beelden naar je tv gooien.
werkt bij mij wel prettig
kunnen film beelden naar je tv gooien.
werkt bij mij wel prettig
Heb in de pc van m'n vriendin een Ati 4MB pci met TV-out zitten als 2e kaart: handig voor op tv divx te bekijken, maar ook meteen multi-monitor: je mail/previews altijd zichtbaar terwijl je werkt/typt
Alleen zijn die kaartjes niet te vinden
Alleen zijn die kaartjes niet te vinden
*insert signature here
Pagina: 1