Toon posts:

Quartz Audio Master ?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn zoektocht naar goede muzieksoftware (waarbij ik o.a. GranuLab en AudioMulch ben tegengekomen), vond ik gisteren (het meer reguliere) Quartz Audio Master: een freeware (!!!) audio en midi sequencer met de look and feel die niet onder doet voor Cubase, Cakewalk, etc. (Wat zeg ik: qua look overtreft het het saai ogende Cakewalk! (Zie bijvoorbeeld dit screenshot.)

Er zijn ook uitgebreidere versies van (die natuurlijk wél geld kosten), maar deze freeware versie heeft, zo op het eerste gezicht, toch wel een heleboel mooie mogelijkheden. Grootste beperking is dat je maar 4 audio en 16 midi tracks hebt, maat persoonlijk heb ik zelden meer nodig. (Al die programma's met 64 audio tracks zijn erg leuk, maar m'n computer begeeft het al bij 6 volle audiotracks, dus...) Het is niet te vergelijken met andere vergelijkbare free- of shareware muziekprogramma's (zoals Anvil Studio, nTracks, Powertracks), die er echt uitzien als free- and shareware.

Zijn er mensen die dit programma kennen en gebruiken? Ik ben eigenlijk stomverbaasd dat ik dit programma niet eerder ben tegengekomen! Tips en zo van doorgewinterde gebruikers zijn welkom.

O ja, voor degenen die benieuwd zijn natuurlijk nog even de link: Quartz Audio Master Freeware

Verwijderd

Hi,
Ik ben opzoek naar freeware zoals powerTracks
Weet jij een link?