weet iemand een service waarmee ik van al mijn mail adressen alles naar 1 mail adres kan laten struren.. heb namelijk weer een nieuwe en dan moet ik weer iedereen gaan mailen dat ik een nieuw mail adfres heb.. beetje vervelend...
je kunt toch op je eigen computer een soort van pop servertje draaien die alle e-mail ophaalt en deze daarna aan je presenteert. Jij connect gewoon naar je lokale popbox en haalt van daar uit je e-mail op. Je zorgt dat iedereen alleen nog maar met je nieuwe adres wordt geconfronteerd en van zelf stapt iedereen over op dat adres (als je geluk hebt)
winroute kan het volgens mij. (niet zeker)
winroute kan het volgens mij. (niet zeker)
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
jahmaar dan moet ik dus wel me nieuwe mail adrs tegen iedereen gaan vertellen.. vorige keer dat ik dat deed... stuurde meer dan de helft alle mail nog naar mn oude mail adres
Verwijderd
Nee, jouw popservertje haalt dus van ál jouw e-mail adressen de mail op en gooit die allemaal in 1 doos die jij binnenkrijgt
Daar is vrees ik weinig tegen te doen, als al je oude e-mailadressen niet over forwarding beschikken.Op donderdag 18 oktober 2001 08:54 schreef de_koeievanger het volgende:
jahmaar dan moet ik dus wel me nieuwe mail adrs tegen iedereen gaan vertellen.. vorige keer dat ik dat deed... stuurde meer dan de helft alle mail nog naar mn oude mail adres
Ik heb zo'n Moerstaal adresje (ook@helpt.nl) wat alles doorstuurt aan het popadres wat ik gebruik. Als ik dan van pop provider wissel hoef ik dat alleen maar bij Moerstaal te veranderen en niemand die merkt dat ik stiekem van emailadres/provider ben veranderd.
1 nadeel: Je moet als nog je vrienden gaan vertellen dat je weer een ander adres hebt....:)
1 nadeel: Je moet als nog je vrienden gaan vertellen dat je weer een ander adres hebt....:)
Wees consequent, maar niet altijd
Pagina: 1