56k modem niet gevonden!

Pagina: 1
Acties:

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:53
Ik heb een modem van een andere pc (gateway) in mijn pc gezet maar als ik pc opstart staat er in die PCI lijst geen 'Simple COMM. Device' of iets dergelijks.
Normaal zou ik in windows ook een melding moeten krijgen van PCI Communication Device Found, maar dat krijg ik ook niet.

ps. ik heb geprob. serial poorten uit te schakelen, pci kaarten door elkaar te zetten, bios overhoop gehaalt, alles in bios op disabled gezet maar gaat nog steeds NIET.

Modem werkt wel in andere pc, en andere interne modem werkt ook in mijn pc.

dus lastig op te lossen he?

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:49

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA -> IT

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Hangt ervan af... heb je al eens geprobeerd gewoon de drivers van die modem te installeren? Of anders zelf via een Simple Com device en Have Disk de drivers ervan te installeren?

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Op vrijdag 19 oktober 2001 20:45 schreef Jorden het volgende:
Hangt ervan af... heb je al eens geprobeerd gewoon de drivers van die modem te installeren? Of anders zelf via een Simple Com device en Have Disk de drivers ervan te installeren?
idd, bij mij herkende windows m'n modem ook niet, gewoon drivers installeren, dan zou het moeten werken