Toon posts:

Het Grote Welk XP mobo topic...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien handig als we gewoon 1 topic hanteren waarin iedereen zijn situatie uitlegd en dan geadviseerd kan worden. Werkt veel overzichtelijker dan dat iedereen zijn eigen topic opent. Mijn menig:

Ik heb zelf nu de ECS K7S5A met de SiS 735 chipset (zie [topic=210488] ) kan op ieder moment uitkomen in NL. Voordeel hiervan is dat de prestaties nog wat beter zijn dan de SiS 735 chipset (ongeveer 5%) en afhankelijk van het moederbord zal je ook meer overklok opties in het BIOS hebben. Iets wat de ECS nog helemaal niet heeft, dus je moet het handmatig doen. Het grote nadeel aan de KT266A mobo's is dat de prijs rond de 450,- komt te liggen. Dat is dus wel een stukkie meer als de ECS. Het ligt er dus een beetje aan hoeveel je wilt besteden en of je nog even kan w88...

Als jullie er anders over denken, post het ff...

Verwijderd

De SiS plankjes zonder al te veel extra's enzo kosten inderdaad niks. Toch wacht ik op een goed KT266A plankje met raid en fatsoenlijke overclock opties...

Iemand suggesties trouwens?

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:03

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik zag vandeweek dat de MSI K7T266 Pro2 ook uit is dit bordje heeft de via KT266A chipset rete snel dus, en hij kost ongeveer f350,-

iemand al ervaringen met dit bordje?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

MSI K7T266 Pro2 heb heb heb :P ik wil em