Toon posts:

welk mobo met nieuwe athlon xp

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
welke van de hierna genoemde mobo's zijn de beste ("snelheid en stabiliteit) abit asus of msi?!

• superbikkel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-05 09:49
1: Asus
2: Abit & MSI

Verwijderd

De ECS K7S5A (SiS 735) is een erg goed stabiel board (search het t.net nieuws anders ff) Kost 189,-

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-07 20:34
superbikkel, je hebt asus en abit verkeerd om staan.

Verwijderd

ik heb de asus a7v 266. Ik heb ik nooit stabiliteits problemen., geen vastlopers of iets anders. En hij is lekker te tweaken.

Aanrader.

• superbikkel
  • Laatst online: 16-05 09:49
Abit is in mijn ervaring toch altijd minder stabiel dan Asus. Bovendien hebben nogal wat Abit boards problemen met de Athlon XP.

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-07 20:34
Hmm, ik ben benieuwd, morgen komt er een XP in mijn Abit, dus we zullen zien :)

• Philip_Janssen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 23:47
Een maandje wachten, dan een MSI K7N420 Pro kopen >:) Lekker N-Force chipje zit erop.. ik kan zelf niet wachten om m'n MSI K7T266 PRO eruit te schoppen en dat nieuwe plankje te kopen!!!

Die "oude" MSI K7T266 Pro loop ook prachtig, maar ik ga voor het snelste!! En die MSI is nu snel en stabiel, maar met die N-Force kan ViA het wel een beetje gaan vergeten. Net als de AMD 760 en de nieuwe SiS chipjes :9

• Zenit
  • Laatst online: 19:58
Een vriend van mij heeft zo'n Abit mobo'tje, maar hij heeft ernstige problemen met zijn nieuwe Geforce 2 PRo. Het schijnt dat een aantal videokaarten niet goed werken op de Abit mobo's

edit:

Ik zou zelf voor een Asus gaan, nog nooit een probleem mee gehad. Het loopt gewoon snel en stabiel. :)

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
maar met die N-Force kan ViA het wel een beetje gaan vergeten
ik denk het niet. als je nu een nieuwe pc koopt en je wil een beetje spelletjes spelen ook, dan ga je niet voor een gf 2 mx neem ik aan, die dus in de nforce ingebakken zit. je betaalt voor die ingebakken gf2mx die je toch niet wil gebruiken als echte gamer. de nforce kan dus weleens een duur geintje worden, voor gamers, natuurlijk niet voor de wat meer casaul spelletje spelers die genoeg hebben aan een mx (zoals ik)

Verwijderd

Asus, is superstabiel, Abit is met de Athlon moederplankjes toch iets minder dan Asus ;)

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 09:13 schreef pietersg het volgende:
ik heb de asus a7v 266. Ik heb ik nooit stabiliteits problemen., geen vastlopers of iets anders. En hij is lekker te tweaken.

Aanrader.
ja ja, er staat 1000@1000 onder je postings! :D

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Abit KG7-Raid >:)
AMD 760/761
Altijd GOED :)

Verwijderd

Nummer 1: Altijd Abit, kr7a-raid rulezz, superstabiel, veel overklok-mogelijkheden, zelfs 4 ddr-ram banken!
Nummer 2: Asus, altijd stabiel, en compleet
Nummer 3: Msi, stabiel als een huis, maar minder overklok-mogelijkheden. (veel bios-updates!)

Ga maar voor de Abit KR7-a ! met of zonder raid, moet je zelf weten, met twee schijven is dat wel de beste/snelste oplossing.

check ff deze link voor de kr7a:

http://www.abit.com.tw/abitweb/webjsp/english/products.jsp

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Op donderdag 11 april 2002 12:10 schreef miquelvangemert het volgende:
Ehm, heb je ook op de datum van dit topic gelet?

(en sowieso is dit al geen nuttig topic, omdat iedereen gewoon andere ervaringen heeft, wat dus gewoon weer op een welles-nietes verhaaltje uitdraait!)

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:55

m0nk

16-09-2003 15.15

soltek red storm heb ik, stabiel en goed overclockbaar..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Topic is nuet echt nuttig... en ook vrij oud ;)
Daarom gaat deze dicht.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.