Nou ... de diskette-gleuf van dit apparaat doet dus erg freemd. Bij iedere diskette zegt ie dat het station niet gereed is en leest ie dus de flop niet. In beide Windows en DOS komt dit probleem voor. Heel af en toe in DOS (maar inmiddels ook vrijwel niet meer) pakt ie even een diskette, maar zo gauw ik "dir" intyp komt ie weer met de melding "Niet gereed lezen station A". Nu heb ik de drive absoluut nodig, want ik moet m'n Para-drive (portable CD-rom station voor diegene die dat nog niet wist) installeren met een diskette
.
Nu dacht ik dus ... "Ah, mooi". "Geen probleem ... dan doen we dat toch via het netwerk?". Nou, dat lukt dus ook niet ... zie daarvoor het topic wat zo in Network Troubleshooting zal verschijnen.
Iemand een idee? Of is het misschien op de één of andere manier mogelijk om dat ding te vervangen? Bestaan er misschien cleaning-diskettes (misschien is vuil het probleem)? Ik heb nog niet zo heel veel ervaring met Laptops op het gebied van de hardware die erin zit ... dus daarom deze vragen.
Nu dacht ik dus ... "Ah, mooi". "Geen probleem ... dan doen we dat toch via het netwerk?". Nou, dat lukt dus ook niet ... zie daarvoor het topic wat zo in Network Troubleshooting zal verschijnen.
Iemand een idee? Of is het misschien op de één of andere manier mogelijk om dat ding te vervangen? Bestaan er misschien cleaning-diskettes (misschien is vuil het probleem)? Ik heb nog niet zo heel veel ervaring met Laptops op het gebied van de hardware die erin zit ... dus daarom deze vragen.