Toon posts:

Pioneer DVD 106 werkt niet onder w2k?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onder winME liep deze DVD goed.

Ik heb eergisteren w2k geinstalleerd.
En nu pakt hij die DVD als gewone CDrom ofzo?
Hij kan in elk geval geen dvd's meer lezen en geeft vage errors bij het openen van programma's op de cd.

Heb naast de dvd nog een gewone cdrom drive.

Als het goed is moet windows die DVD'drivers' zelf hebben.
Dus ik die DVD uninstallen van het systeem, opnieuwe hw detecteren en hij vond die dvd, dan installeerd die hem maar nog steeds hetzelfde probleem.

Vaag...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Een DVD heeft toch geen aparte drivers nodig :?

die van mij worden gewoon herkent door windows als DVDspelers.

Verwijderd

Topicstarter
Jah dat bedoel ik, dat doet w2k ook maar hij wordt niet gepakt als DVD ofzo? Bij Deze Computer staat bijv gewoon CD-rom en hij pakt geen DVD's meer.

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Is dat bij alle dvd's ?
Of alleen bij twilight dvd's ?
is het 2e het geval, dan heb ik wel de oplossing voor je

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Verwijderd

DVD-spelers worden altijd herkend als CD-spelers. Programma's etc, dus de ISO/Joliet structuur kan je dan uitlezen van een CD/DVD schijfje. Ook rippen kan dan, mits je daarvoor de programma's hebt.

Om gebruik te maken van Videoweergave van DVD-schijfjes, moet je een DVD/MPEG-2 player geinstalleerd hebben, zoals WinDVD/PowerDVD/MiniDVD/FreeDVD etc... www.download.com / www.tucows.com

Om een DVD-schrijver te kunnen gebruiken als brander, moet je ook een DVD-Authering programma hebben, en een DVD-brand programma...

Verwijderd

Topicstarter
Hij pakt geen één DVD, ook bij gewone cd's geeft hij error's bij het gebruiken van een file erop.

Ik hoop niet dat hij verrot is en dat lijkt me ook niet waarschijnlijk want eergister deed die het nog perfect.

Edit: Enne ik heb AsusDVD2000 player dus daar ligt et ook niet an.

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Op vrijdag 19 oktober 2001 17:18 schreef bLiNk het volgende:
Hij pakt geen één DVD, ook bij gewone cd's geeft hij error's bij het gebruiken van een file erop.

Ik hoop niet dat hij verrot is en dat lijkt me ook niet waarschijnlijk want eergister deed die het nog perfect.

Edit: Enne ik heb AsusDVD2000 player dus daar ligt et ook niet an.
Bij mij heb ik niets aparts geinstalleerd om m te late werken. Doet t zoals hij bji jou zou moeten doen. Veel lawaai en wel DVD lezen :D

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Pagina: 1