Breek je nek voorzichtig
Ik ben toch altijd wantrouwig tegenover merken die een naam kiezen die maar een letter verschilt van een Wereldmerk.
Komt op mij over als parasiteren op een naam. Zo maken ze in Hongkong ook ASeikon horloges en technosonic stereo's, type drie keer wippen naar de kloten.
Maar da's mijn mening. Je zou ze eigenlijk moeten gaan luisteren.
Komt op mij over als parasiteren op een naam. Zo maken ze in Hongkong ook ASeikon horloges en technosonic stereo's, type drie keer wippen naar de kloten.
Maar da's mijn mening. Je zou ze eigenlijk moeten gaan luisteren.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Lol, waarom krijgen wij nix te weten over dat nieuwtje?!
Elke moderator heeft zijn naampje nu rood, om ons bang te maken!!!
Het is gewoon keurig in het mededelingenforum verteld... Kleurtje zijn we trouwens nog niet over uitOp donderdag 18 oktober 2001 09:16 schreef Yokozuna het volgende:
Lol, waarom krijgen wij nix te weten over dat nieuwtje?!
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Waarschijnlijk ??? Zeker weten !!!!Op donderdag 18 oktober 2001 02:23 schreef Jag het volgende:
Waarschijnlijk rotzooi, ik zou het de moeite van het luisteren niet waard vinden.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
effe zoeken op google, uitkomst:
http://www.solidcircle.nl/solidsupplies/yamada/yam10.html
http://www.solidcircle.nl/solidsupplies/yamada/yam10.html
shit man ik kan niet meer lezen ik zou zweren dat er Yamaha stond, nee inderdaad dan is het troep, laat maar henagen, ik d8 Yamaha voor weinig, misschien oevrjarig model, maar helaas, beter lezen.
Breek je nek voorzichtig
Dat is nou precies waar de fabrikant op hoopt.Op donderdag 18 oktober 2001 17:27 schreef The_PyroPath het volgende:
shit man ik kan niet meer lezen ik zou zweren dat er Yamaha stond...
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Pagina: 1