Meestal als je over internet surft, vooral als je op GoT zit heb je URL's en die wil je een tijdje bewaren om er terug te komen. Bijvoorbeeld bij topics waarin je gepost hebt en actuele topics, maar ook een online documentation waarin je zat te lezen.
Dit soort URL's sleep ik altijd naar mijn desktop in een bepaald hoekje ervoor
, nadeel is wel dat je steeds bij je desktop moet en windows moet gaan verslepen. Vroeger zette ik ze altijd in mijn bookmarks/favorites maar dat werkte een beetje onhandig.
Is het geen idee om een applicatie (weet niet of iets dergelijks al bestaat) te maken die speciaal voor je 'surfmoment' gemaakt is? Ik denk dan aan een browser bar/add-on of een apart programma ergens in je scherm of in je tray. Het is dan een soort van lijst met URL's of page titles en dan denk ik aan dingen als onderverdeling in categorieën, check of de page veranderd is en goede integratie. Met goede integratie bedoel ik dat het makkelijk moet zijn om een URL toe te voegen. Mochten hier verschillende wensen zijn kan er een optie voor komen.
Ik heb zelf nog niet zulke hoge programming skills
en nog niet genoeg tijd/aandacht voor gehad. Op school beginnen we net met Java, dat is retesimpel. Vroeger heb ik nog wat C++ geprobeerd, maar erg ver kwam dat niet (begrijp hele boek wel, maar kan niets toepassen).
Zijn er mensen die er wat in zien?
Dit soort URL's sleep ik altijd naar mijn desktop in een bepaald hoekje ervoor
Is het geen idee om een applicatie (weet niet of iets dergelijks al bestaat) te maken die speciaal voor je 'surfmoment' gemaakt is? Ik denk dan aan een browser bar/add-on of een apart programma ergens in je scherm of in je tray. Het is dan een soort van lijst met URL's of page titles en dan denk ik aan dingen als onderverdeling in categorieën, check of de page veranderd is en goede integratie. Met goede integratie bedoel ik dat het makkelijk moet zijn om een URL toe te voegen. Mochten hier verschillende wensen zijn kan er een optie voor komen.
Ik heb zelf nog niet zulke hoge programming skills
Zijn er mensen die er wat in zien?
Expanding the inexpandable