Maanden geleden (klein jaartje) wilden we hier in huis kabel hebben van @Home, wie kent het niet. Komt hier zo'n rukker kijken, ja prima, en komt paar dagen later (of weet ik veel, weekje ofzo) langs om de boel te installeren. (Althans, doe het zelf afleveren.) Helaas, deur van huisgenoot van de CAIbox op slot (ja is dom) en kerel zou 2 dagen later weer langs komen. En dus komt er een collega van hem langs. "Nee meneertje, studenthuis, meerdere aansluitingen, illigaal, blabla" Mocht niet meer. Toen hoefden we die rukkers al niet meer.
MxStream genomen, nooit problemen.
Krijgen we vandaag een brief.
Maffe lay-out, geen referenties behalve ons eigen klantnummer en een 0800 nummer wat non-stop in gesprek is.
Amsterdam, 12 oktober 2001
Geacte abonnee van @Home (Pardon?)
Wij hebben meerdere malen geattendeerd op uw openstaande saldo per email (pffff. welke vraag ik me af? jazzper@home.nl? Hahhahah)
Tot op heden blablabla
We zullen u afsluiten (whoahahaha toe maar.. never online geweest) blabla vordering incasso blabla 11 maanden blabla 1098,76 pieken blabla
En nu komt het:
Op http://www.help.home.nl kunt u de meest gestelde vragen bekijken (ja, maar je moet wel abonnee zijn wil je uberhaupt toegang hebben op die voor buitenstaanders...
nog vragen bel 0800-2846631
(jaja met 1 telefoniste ja)
Hoogachtend
@Home
nou vraag ik je.... |
MxStream genomen, nooit problemen.
Krijgen we vandaag een brief.
Maffe lay-out, geen referenties behalve ons eigen klantnummer en een 0800 nummer wat non-stop in gesprek is.
Amsterdam, 12 oktober 2001
Geacte abonnee van @Home (Pardon?)
Wij hebben meerdere malen geattendeerd op uw openstaande saldo per email (pffff. welke vraag ik me af? jazzper@home.nl? Hahhahah)
Tot op heden blablabla
We zullen u afsluiten (whoahahaha toe maar.. never online geweest) blabla vordering incasso blabla 11 maanden blabla 1098,76 pieken blabla
En nu komt het:
Op http://www.help.home.nl kunt u de meest gestelde vragen bekijken (ja, maar je moet wel abonnee zijn wil je uberhaupt toegang hebben op die voor buitenstaanders...
nog vragen bel 0800-2846631
(jaja met 1 telefoniste ja)
Hoogachtend
@Home
nou vraag ik je.... |
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl