[WC] Airsucker, lucht weghaal ding :D

Pagina: 1
Acties:

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-05 13:05

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/qn/prive/acm.rutten/got/air/2.JPG
zit aan de binnenkant

Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/qn/prive/acm.rutten/got/air/3.JPG
buitenkant

Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/qn/prive/acm.rutten/got/air/4.JPG
flesje met de dop erop :)

deze zag ik opeens vandaag liggen bij onze printer die ff gemaakt werd en ook schoon gemaakt en ik d8 heej das handig voor mijn watercooling :) :) meteen dus ff meegenomen :)

btw moet ik eigenlijk het veertje dat erin zit eruit halen of een lichtere erin zetten??

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-04 19:54
Hoe werkt dat ding en wat doet het precies :?

Verwijderd

Ik volg 't niet helemaal

• Phaerion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

Volgens mij is het bedoelt om iets vacuum te trekken.

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 16:10

JT

VETAK y0

Op woensdag 17 oktober 2001 23:54 schreef HlpDsK het volgende:
Ik volg 't niet helemaal
Je bent nit de enigste :?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
lol
kzal ff fotootje zoeken van wat ik hoop dat ik het daarvan kan maken. w8 ffies

[EDIT]
Found It :)

how to build airtrap guide

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/turbokeu/images/pc-70/PICT0109.JPG

mmh ik merk meteen dat ik geen resevoir meer nodig heb :) :)

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:28
Tim....ik snap er ook nix van...

• GreenPictures
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-12-2021

GreenPictures

Feestgraaf

volgens mij is het een soort van klep die lucht naar buiten laat maar nix naar binnen ofzo??

Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Op donderdag 18 oktober 2001 00:05 schreef Tranced het volgende:
volgens mij is het een soort van klep die lucht naar buiten laat maar nix naar binnen ofzo??
goedzo, alleen andersom. als je de fles omdraait komt er dus nix uit. druk je op dat middelste dingetje dan gaat dat rubbertje dus uitsteken en kan er wel water uit :)

• GreenPictures
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-12-2021

GreenPictures

Feestgraaf

net zo'n ding die op van die wijngist tanks zit...

maarre wat heb je eraan?

Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Op donderdag 18 oktober 2001 00:10 schreef Tranced het volgende:
net zo'n ding die op van die wijngist tanks zit...

maarre wat heb je eraan?
ik hoopte er zon soort van airtrap van te maken vandaar. als ik het gewoon niet kan gebruiken kan ie nog altijd weg :) :) ik zie nu opeens er goed dat ik hem kan gebruiken voor resevoir :) :)

Verwijderd

//effe offtopic

Het plaatje spreekt mij wel aan, omdat er twee 80mm outtake fans te zien zijn. Dat is wat bij mij de meeste herrie maakt, de outtake, en ik heb luchtkoeling. Waterkoeling is niet echt nodig om een stil systeem te maken vind ik, maar heeft meer zin bij extreme koeling met pelttiers.

Pfffffhhh.. most er effe uit. :+

Ik vind dat systemen met Water Koeling prachtig zijn. Het is alleen niets voor mij persoonlijk. ;)

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Op donderdag 18 oktober 2001 00:38 schreef Hooi het volgende:
//effe offtopic

Het plaatje spreekt mij wel aan, omdat er twee 80mm outtake fans te zien zijn. Dat is wat bij mij de meeste herrie maakt, de outtake, en ik heb luchtkoeling. Waterkoeling is niet echt nodig om een stil systeem te maken vind ik, maar heeft meer zin bij extreme koeling met pelttiers.

Pfffffhhh.. most er effe uit. :+

Ik vind dat systemen met Water Koeling prachtig zijn. Het is alleen niets voor mij persoonlijk. ;)
die onderste afbeelding is niet van mij met die case. ennuh ik gah er toch ook wat xtra fans inproppen ivm warmte van 5 hdd's of meer :) :) tja 2 pc's in één 19" kist

Verwijderd

Mhh, hier zitten 4 HD's + Plex CDROM + Rico MP9120 DVD lezer /CDRW in. Plus een berg uitbreidings kaarten.
Intern modem, SBLive, Netwerk, SCSI, VGA..
Plus de HPT-Raid natuurlijk, KT7-RAID.

Dat krijg je met een Panaflo 85 CFM 120 mm op 7 volt (dus iets van 50 cfm) makkelijk afgevoerd zonder herrie.

Volgens mij kun je dat ook best afvoeren door het door de radiator te blazen, mits je ook een 120 mm of grotere intake fan hebt. Hier blijft de case temp in m'n Aopen Mdid kast vrijwel gelijk aan de kamertemp, dat zou dus goed genoeg moeten zijn voor koeling voor een radiator..?

( :P Ik lijk wel gek, waarom begin ik niet aan waterkoeling :9 Nah, dat past niet meer in mijn kast. En een Big Tower past niet in mijn CPU meubel.)

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-03 19:38
( :P Ik lijk wel gek, waarom begin ik niet aan waterkoeling :9 Nah, dat past niet meer in mijn kast. En een Big Tower past niet in mijn CPU meubel.)
Jij hebt je "CPU meubel" zeker bij IKEA gekocht? :P

Zie ook topic over IKEA

Verwijderd

Nee,
Wehkamp. Het is een 'printertrolly'. Kassie op wielen dus met een vak links voor de PC en rechts voor de printer (daar staat m'n printer niet maar mijn tapestreamer en twee opbergboxen met prut en papieren.)

En een lade bovenin. Da was dus heel leuk, hij is precies zo hoog als m'n bureau. ;)

Verwijderd

bwoh, jehebt geen bigtower nodig voor waterkoeling.

Overigens dat lucht van ding, dat kun je ook kant en klaar kopen, je hebt ook een dergelijke systeem voor bepaalde aquaria, ze zijn wel vrij prijzig, maar je voor ietsjes meer heb je dan ook automatisch een waterkoeler. :) Is mij gisteren verteld door een dierenspeciaal zaak. Ik moet zelf ook nog even gaan uitzoeken hoeveel iets dergelijks kost, maar het is natuurlijk een mooi koel systeem, en erg stil, ik weet alleen niet wat het maximum is dat hij kan koelen.

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 02:43 schreef rb338 het volgende:

[..]

Jij hebt je "CPU meubel" zeker bij IKEA gekocht? :P

Zie ook topic over IKEA
Zo'n CPU houder is pas gaar! Wil je je case openen moet je alles loshalen :'( :D

Verwijderd

Ik hoop alleen dat zoŽn ding ook gemaakt is om constant op de kop te hangen.. als het rubbertje oud wordt.. dan is het inder pc, loopt ie gewoon vol met whatever je in je waterkoeling hebt..

of zie ik dit verkeert?
Pagina: 1