Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
Je bent nit de enigsteOp woensdag 17 oktober 2001 23:54 schreef HlpDsK het volgende:
Ik volg 't niet helemaal
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
kzal ff fotootje zoeken van wat ik hoop dat ik het daarvan kan maken. w8 ffies
[EDIT]
Found It
how to build airtrap guide
mmh ik merk meteen dat ik geen resevoir meer nodig heb
Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis
goedzo, alleen andersom. als je de fles omdraait komt er dus nix uit. druk je op dat middelste dingetje dan gaat dat rubbertje dus uitsteken en kan er wel water uitOp donderdag 18 oktober 2001 00:05 schreef Tranced het volgende:
volgens mij is het een soort van klep die lucht naar buiten laat maar nix naar binnen ofzo??
maarre wat heb je eraan?
Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis
ik hoopte er zon soort van airtrap van te maken vandaar. als ik het gewoon niet kan gebruiken kan ie nog altijd wegOp donderdag 18 oktober 2001 00:10 schreef Tranced het volgende:
net zo'n ding die op van die wijngist tanks zit...
maarre wat heb je eraan?
Verwijderd
Het plaatje spreekt mij wel aan, omdat er twee 80mm outtake fans te zien zijn. Dat is wat bij mij de meeste herrie maakt, de outtake, en ik heb luchtkoeling. Waterkoeling is niet echt nodig om een stil systeem te maken vind ik, maar heeft meer zin bij extreme koeling met pelttiers.
Pfffffhhh.. most er effe uit.
Ik vind dat systemen met Water Koeling prachtig zijn. Het is alleen niets voor mij persoonlijk.
die onderste afbeelding is niet van mij met die case. ennuh ik gah er toch ook wat xtra fans inproppen ivm warmte van 5 hdd's of meerOp donderdag 18 oktober 2001 00:38 schreef Hooi het volgende:
//effe offtopic
Het plaatje spreekt mij wel aan, omdat er twee 80mm outtake fans te zien zijn. Dat is wat bij mij de meeste herrie maakt, de outtake, en ik heb luchtkoeling. Waterkoeling is niet echt nodig om een stil systeem te maken vind ik, maar heeft meer zin bij extreme koeling met pelttiers.
Pfffffhhh.. most er effe uit.
Ik vind dat systemen met Water Koeling prachtig zijn. Het is alleen niets voor mij persoonlijk.
Verwijderd
Intern modem, SBLive, Netwerk, SCSI, VGA..
Plus de HPT-Raid natuurlijk, KT7-RAID.
Dat krijg je met een Panaflo 85 CFM 120 mm op 7 volt (dus iets van 50 cfm) makkelijk afgevoerd zonder herrie.
Volgens mij kun je dat ook best afvoeren door het door de radiator te blazen, mits je ook een 120 mm of grotere intake fan hebt. Hier blijft de case temp in m'n Aopen Mdid kast vrijwel gelijk aan de kamertemp, dat zou dus goed genoeg moeten zijn voor koeling voor een radiator..?
(
Jij hebt je "CPU meubel" zeker bij IKEA gekocht?(Ik lijk wel gek, waarom begin ik niet aan waterkoeling
Nah, dat past niet meer in mijn kast. En een Big Tower past niet in mijn CPU meubel.)
Zie ook topic over IKEA
Verwijderd
Wehkamp. Het is een 'printertrolly'. Kassie op wielen dus met een vak links voor de PC en rechts voor de printer (daar staat m'n printer niet maar mijn tapestreamer en twee opbergboxen met prut en papieren.)
En een lade bovenin. Da was dus heel leuk, hij is precies zo hoog als m'n bureau.
Verwijderd
Overigens dat lucht van ding, dat kun je ook kant en klaar kopen, je hebt ook een dergelijke systeem voor bepaalde aquaria, ze zijn wel vrij prijzig, maar je voor ietsjes meer heb je dan ook automatisch een waterkoeler.
Verwijderd
Zo'n CPU houder is pas gaar! Wil je je case openen moet je alles loshalenOp donderdag 18 oktober 2001 02:43 schreef rb338 het volgende:
[..]
Jij hebt je "CPU meubel" zeker bij IKEA gekocht?
Zie ook topic over IKEA
Verwijderd
of zie ik dit verkeert?