Toon posts:

Probleem: mijn pc detecteert 2 monitoren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo luitjes,

Mijn pc detecteert 2 monitoren, terwijl er maar 1 aangesloten is. De HP pavilion is net nieuw, dus ik heb er ook nog nooit meer dan 1 op aangesloten gehad. Hij detecteert de echte monitor (een hp pavilion mx70) en een standaard monitor op de nVidia Geforce2 MX-400 adapter. Ik heb al in de BIOS geprobeerd wat aan te passen, maar volgend mij heeft HP het aantal aan te passen settings nogal ingekort. Wat betreft de monitor/videokaart kan ik alleen instellen, of het AGP of PCI is. En beide heb ik al ingesteld (PCI is default) en beide werken goed. Is er een oplossing?

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 10:45
zal denk ik komen doordat het waarschijnlijk een twinview kaartje is?

ik heb het wel vaker gezien. geen probleem (?) om je zorgen over te maken. ik ga lekker :z

• Peter Power
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Komt inderdaad door de twinview... Met sommige drivers heb ik het nietmeer... Oude en nieuwe drivers heb ik gewoon weer 1 monitor...

irc.tweakers.net #php - Het channel voor de echte PHP-ers!

Verwijderd

Topicstarter
Maar eerst was het niet. En kan ik het niet weghalen? Kan het misschien ook door de volgende fout uit systeeminfo, componenten,probleemapparatuur:

ACPI IRQ Holder voor PCI IRQ-besturing ... foutcode 22
ACPI IRQ Holder voor PCI IRQ-besturing ... foutcode 22

Ik las al ergens dat een ŽnormaleŽfout was in WinME.

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 00:09
waarom wil je het weghalen, heb je er last van ofzow?

Verwijderd

gratis extra monitor ..... niet slecht

Verwijderd

Dat heb ik ook gehad met mijn Geforce kaartje, lag aan de Nvidia drivers, ben er vanaf gekomen door format c:/q/u te doen en te reinstallen.

Voor iedereen die nu denkt dat ik hiervoor mijn systeem geformateerd heb |:( , das niet waar, hij draaide zo instabiel en er klopte geen hout meer van :( dat dit de beste en snelste oplossing was

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-08 08:08

Zak

Toen ik de detonator 21.38 drivers installeerde had ik dat ook. Opeens 3 monitoren aan mijn pc. Yeah right!!

Vlug weer de oude drivers erop :(
Pagina: 1