Na vorige week Aldi: Optische, draadloze, oplaadbare muis te hebben gehad las ik vandaag in hun ozo voor mij bekende "krantje" dat volgende week er een TV-kaart in "de aanbieding" is.
Er is op het moment van schrijven nog geen link naar de aanbieding
Maar wat ik weten wilde was of mensen die het blaadje ook gelezen hebben al weten of het iets is of niet ?
En of het het ook wel waard is (F139,-) (meestal wel bij aldi maar ok)
Later zal de link wel volgen en dan kan iedereen zijn mening geven over deze kaart
Ik ben erg benieuwd aangezien die muis mij erg goed is bevallen, maar ook omdat ik weet dat er een groot verschil kan zijn tussen de en- en decoders van tv-kaarten
En oja wat ik bijna vergeet is dat het een TV en radiokaart ineen is....maar die radio boeit me eerlijkgezegd niet
Er is op het moment van schrijven nog geen link naar de aanbieding
Maar wat ik weten wilde was of mensen die het blaadje ook gelezen hebben al weten of het iets is of niet ?
En of het het ook wel waard is (F139,-) (meestal wel bij aldi maar ok)
Later zal de link wel volgen en dan kan iedereen zijn mening geven over deze kaart
Ik ben erg benieuwd aangezien die muis mij erg goed is bevallen, maar ook omdat ik weet dat er een groot verschil kan zijn tussen de en- en decoders van tv-kaarten
En oja wat ik bijna vergeet is dat het een TV en radiokaart ineen is....maar die radio boeit me eerlijkgezegd niet