Toon posts:

Hoe kom ik uit StandBy mode ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Windows ME en als monitor een Philips 107S 17inch... Als ik 'm op stand-by zet gaat me HDD uit enzow en me schermpie, maar dan beweeg ik de muis, druk alle keyboardtoetsten in, ESC, spacebar, enter. kortom alles dus... (zefls tegelijk >:) ). Hij wil er mar niet uit. Uiteindelijk moet ik 'm gaan restarten (helemaal opnieuw paar uur photoshopppen :'( ).

Wie weet hoe ik dit kan voorkomen ? En wie weet hoe ik het kan genezen.

BTW:
Alsie in standby mode leeft en ik ram op ScrollLock of op PauseBreak enzow gaat 't lampie ook niet fikken.. Weird. Ik had 2 uur geleden nog Win98SE en daarbij was het ook altijd hetzelfde verhaal

PS
Sorry dat ik het hier in HA heb gegooid maar ik wist niet waar anders. Ik hoop dat een admin 'm zal moven (dit is gen slaafje spelen!) want ik weet echt niet waar-ie hoor.. Miskien bij beeldkannonen enzo..

Alvast bedankt ;) !

Verwijderd

Probeer es je aan/uit knop! Als je zo'n smart button hebt, kun
je misschien daar je pc weer mee tot leven wekken! :)

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dan gebeurt er niets. ook neit als ik het gewoon nu doe. Maar als ik 'm 4 sec. in hou dan gaatie in een keer uit :+. et moet denk ik softwarematig gebeuren...

Verwijderd

Dan heb je dus een smart button, en moet je hem nog vertellen
wat ie moet doen als je hem korter dan 4 sec ingedrukt houdt.
Dat kan in het BIOS, maar ook gewoon in Windows ME hoor!
Bij energiebeheer, en dan geavanceerd, zo uit m'n hoofd :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem nu op standby gezet. Dus al ik op me power knop druk gaatie op standby en nog een keer meppen dan gaat standby uit ??? En wat is " hibernates " >???

Verwijderd

Dat bedoel ik, als je die knop zo programmeert, dat je pc
op Stand By gaat als je hem inslaat, komt ie toch ook wel
weer uit Stand By, als je er nog een keer op ramt? :) Iig
bij mij wel *D

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-08 16:49

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

Dat probleem had ik ook,

Ik heb het opgelost door de power management in de bios uit te zetten.

power management in windhoos werkt nu normaal bij mijn, is te proberen waard.

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

Pagina: 1