Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
Die kabels hebben een kleine weerstand, en er staat weinig spanning op, dus wordt er nauwelijks warmte gecreëerd.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ja ik was er ondertussen ook al achter.
Ik was iets te vlug met me vraag.
thnx anyway
thnx anyway
Boeie, vind het niet eens een domme vraag...Op woensdag 17 oktober 2001 23:19 schreef Phaerion het volgende:
Ja ik was er ondertussen ook al achter.
thnx anyway
D'r zijn dommere ("Hoe unlock ik mijn P3?")
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ho ho niet zo vlug...Op woensdag 17 oktober 2001 23:22 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Boeie, vind het niet eens een domme vraag...
D'r zijn dommere ("Hoe unlock ik mijn P3?")
Zo ver was ik nog niet, die vraag moest nog komen
En wederom de vraag zijn er ook gerounde SCSI kabels? Die nemen alle vrije ruimte in beslag in mijn kast.......
ja hoor, ik heb er eentje in mijn server zitten. ding is dan wel meer als 10 jaar oud (de kabel danOp donderdag 18 oktober 2001 00:22 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
En wederom de vraag zijn er ook gerounde SCSI kabels? Die nemen alle vrije ruimte in beslag in mijn kast.......
Ik heb met een naald alle draad losgemaakt en het ging erg goed en redelijk vlug.
Dus tis een kleine moeite.
En met een scherpe stopnaald kwam ik er in twee keer doorheen, zonder de draad te beschadigen.
Met een aardappelmesje heb ik de eerste gelijk verkaaid.
Toen ben ik gelijk maar op de naald overgestapt.
Dus dan heb je ook gerounde scusikabels, gewwoon ff zelf maken...
Dus tis een kleine moeite.
En met een scherpe stopnaald kwam ik er in twee keer doorheen, zonder de draad te beschadigen.
Met een aardappelmesje heb ik de eerste gelijk verkaaid.
Toen ben ik gelijk maar op de naald overgestapt.
Dus dan heb je ook gerounde scusikabels, gewwoon ff zelf maken...
Pagina: 1