Jongens, zijn we hier nou helemaal van de POT gesodemieterd. Iemand wil gestolen zooi gaan kopen en iedereen vindt dat gewoon best. Op heling staat 2 jaar :(:(

.......
Jordyb, ik vind dat je even bij jezelf te raden moet gaan, door types als jij raakt deze maatschappij steeds verder verloederd. Iederen loopt altijd te k*nkeren over al die marokkanen etc die dingen jatten, maar de reden dat dit gebeurt dat zijn toch lui zoals jij die hun spullen gewoon kopen. Geen steler zonder heler......
Maar je zal nog jong zijn en het nog niet zo zien, ik moet toegeven, ik heb in mijn jonge jaren ook nog weleens een harde schijf gekocht (500 meg voor 200 gulden, was in die tijd een koopie) waar de herkomst toch uiterst dubieus van was. Maar daar heb ik achteraf een spijt van gehad....
Jordyb, ik hoop dat je eens goed nadenkt, en dan maar een iets kleinere hd koopt, maar wel legaal. Ik bedoel, voor 310 gulden heb je al de iets kleinere versie.
Maar om je vraag te beantwoorden: dit wordt allemaal heel goed bijgehouden, als je deze schijf opstuurt voor garantie kan je problemen verwachten, en dan bedoel ik niet alleen dat ze je schijf niet repareren