Ik ben een klassesite aan het maken, maar ik wil ook een chatboxje erop hebben. Welke kan ik dan het beste nemen? (Reclame mag, maar niet te veel) Ik had al zo'n IRC chatbox ding geprobeerd, maar die deed het niet.
Verwijderd
Ehmmm chattv (950,= PM)zie www.chattv.nl
er komt binnenkort ook een andere chatsoftware (darkserver)
is eigen software krijg je client server krijg je erbij...
er komt binnenkort ook een andere chatsoftware (darkserver)
is eigen software krijg je client server krijg je erbij...
Je kunt een icq chatboxje maken.... dwz een chatbox vanaf de icq server.
ik zal ff proberen wat code simpel voor te doen:
Je kunt bij icq even in de help pages gaan zoeken, je kunt de box laten reggen en je kunt er een ChanServ op instellen die de box 'open' houdt. Je kunt je eigen username registreren en jezelf AutoOps laten maken als je de box joint.
De icq irc-server is meestal wel online. En als je een beetje naar de inloggegevens kijkt, kun je ook met een ander prog zoals mIRC joinen en kun je een botje laten draaien...
Worth trying
ik zal ff proberen wat code simpel voor te doen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| <applet
codebase="http://ircqnet.icq.com:8000/IrCQNet/Current"
code="IRCQNet.class"
archive="http://ircqnet.icq.com:8000/IrCQNet/Current/IRCQNet.jar"
name="IRCQNet"
width="540"
height="300">
<param name="mustLogin" value="true">
<param name="skipStartup" value="true">
<param name="nick" value="Guest">
<param name="startFrame" value="false">
<param name="server" value="ircqnet.icq.com">
<param name="serverPort" value="6668">
<param name="channelList" value="#Klassechat;">
<param name="firstJoin" value="#Klassechat">
</applet> |
Je kunt bij icq even in de help pages gaan zoeken, je kunt de box laten reggen en je kunt er een ChanServ op instellen die de box 'open' houdt. Je kunt je eigen username registreren en jezelf AutoOps laten maken als je de box joint.
De icq irc-server is meestal wel online. En als je een beetje naar de inloggegevens kijkt, kun je ook met een ander prog zoals mIRC joinen en kun je een botje laten draaien...
Worth trying
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Het probleem is dus dat ik achter een firewall zit op school!!! Hebben jullie een chatbox die het WEL doet achter een firewall?
Verwijderd
In het kort:
php + *.txt + refresh
Als dat niet werkt weet ik het ook niet meer
Tjek Hotscripts.com, staan zat web/chat scripts...
php + *.txt + refresh
Als dat niet werkt weet ik het ook niet meer
Tjek Hotscripts.com, staan zat web/chat scripts...
...maar zoals laatst is gezegd is een chatbox voor een kleine doelgroep loze zooi, want er zal toch nooit iemand zijn.

*KICK* idd
*KICK* idd
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
yep *KICK* IDD
Refresh Chatbox in the Void?
Hmmm GoT diepe gedachten deel 1....
Dan organiseer jij toch wat voor ze Prammenhanger???
V.I.P Prammenhanger.
En EbAyzo, al wat gevonden???
Refresh Chatbox in the Void?
Hmmm GoT diepe gedachten deel 1....
Dan organiseer jij toch wat voor ze Prammenhanger???
V.I.P Prammenhanger.
En EbAyzo, al wat gevonden???
Nee
Ik heb nog niks gevonden
Nog ideeen?
En ff voor prammenhanger: Het is niet doelloos!! We zitten nu met een of andere gare chatbox te werken (zie "met zijn 20en gemiddeld op de chatbox") en ik wil even een goede functionele chatbox!! En heb ik trouwens om een mening gevraagd?
En ff voor prammenhanger: Het is niet doelloos!! We zitten nu met een of andere gare chatbox te werken (zie "met zijn 20en gemiddeld op de chatbox") en ik wil even een goede functionele chatbox!! En heb ik trouwens om een mening gevraagd?
Pagina: 1