Toon posts:

Is Arctic Silver 2 echt zo goed?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zie topic titel.

Verwijderd

Ja :P :P :P :P :P

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 21:20
Mijn proc temp met standaard coelermaster koeler, werd zo'n 5 graden koeler met ac2 dan met standaard collermaster prut. maar ongeveer 3 graden koeler dan andere koelpaste (mits goed aangebracht natuurlijk)

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14

Whuzz

Dodgeball!

Nee.

Met standaard no-name koelprut (uit amerika, geen idee wat voor merk ofzo het is) loopt m'n proc 3 graden koeler dan met ASII. En neem van mij aan dat het goed is aangebracht. Ik geloofde het eerst niet en twijfelde aan mezelf, maar na 7 keer switchen tussen de beide pasta's ben ik er van overtuigd dat AS helaam niet zo geweldig is.

Waarom veel mensen er (denken) betere resultaten mee (te) behalen? Ik vermoed omdat dat komt omdat ze pas bij het switchen naar ASII echt goed aandacht aan het aanbrengen gaan besteden. En goed aangebrachte ASII zal inderdaad wel beter koelen dan matig aangebrachte andere koelprut.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• GreenPictures
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-12-2021

GreenPictures

Feestgraaf

Ik gebruik sinds vorige week NanoTherm ipv ASII.. dat werkt nog beter... :D

Hier he ik mijn test resultaten staan

Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Vindt het niet de moeite waard, scheelde volgens veel reviews maar 1 graad, of misschien 2 a 3.
Voor overklokkers misschien net dat beetje extra, maar om daar nu 25 piek per tube voor te gaan betalen? :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• GreenPictures
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-12-2021

GreenPictures

Feestgraaf

Ik weet de precieze prijs van NanoTherm niet omdat ik *testsamples* heb gehad maar AS kost rond de 15,- en NanoTherm zit daar nog onder..

Ook een verschil:

NanoTherm of ASII hoeven niet "ververst" te worden in tegenstelling tot siliconen koelpasta die na een tijd zn werking verliest...

Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis

Verwijderd

Ook voor Die Hard overklokkers scheelt het niet, nog minder hier omdat ik een dure koeler heb met een goed gladde onderkant en een CPU-core die niet beschadigd is.

Want daar maakt het pas wat uit, als ik m'n koeler (Swift MC462A) van mijn TBird afhaal, is er alleen een heel dun filmpje over van de koelpasta.

Als je witte koelpasta gebruikt en de boel demonteert, moet je eigenlijk met een vergrootglas checken waar de pasta zit. Als je het er dun op hebt gesmeerd, en na demontage zie je putjes of beschadigingen of groeven waar minieme hoeveelheden pasta blijft zitten, kan een betere soort koelpasta helpen.

Bij mij maakt het dus geen bal uit. ;)

//edit PS Het argument dat witte pasta na een tijdje achteruit gaat vind ik wel hout snijden. Ik heb uit ervaring gemerkt dat supergoedkope pasta van 5 piek per tube na een jaar of drie/vier wat uitdroogt.

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En dan heb je ondertussen al 5 cpu-upgrades achter de rug :)

I reject your reality, and substitute my own.

Verwijderd

Bij mij sceelt t vaak wel, zowel op mn videokaart, chipset en CPU. Dit in vergelijking tot gewone geleidende pasta, kom ik meestal toch wel een 5 procent hoger, zonder problemen

Verwijderd

ik heb standaard koel prut van velleman en die koelt bij mij beter dan ASII toch wel raar he en super goedkoop :)

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Scheelt bij mij helemaal niks eigenlijk.....
Vind het zonde van mijn geld eigenlijk zeker gezien het prijs...

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Pagina: 1