[PM] de namen...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:57

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Nee, helaas, geen toezeggingen hier, maar de lijst met wie er vooraan staan voor een PM-badge kan/mag besproken worden.
Onverkort hoeveel badges er uitgedeeld worden, roep ik wat namen van wie ik denk dat zij in aanmerking komen (en ik zal er ongetwijfeld een paar vergeten).

Mijn criterium is niet zozeer de kwaliteit van de PM, want imo komen de meeste reguliere TMF bewoners probleemloos door een kwaliteitstest. Ik richt me meer naar de beschikbaarheid van de PM's, snel (maar geen paniekvoetbal) reageren is immers gewenst.

Jaymz
TgF
Korenwolf
Gellie
Renegade
KexDaFlex
Mecallie
Wildhagen
Wauskes
edit:

ecteinascidin (gelukkig had ik al gemeld dat ik er wel een paar zou vergeten |:( )

JT en Beaves zijn weliswaar heel vaak in de draadjes aanwezig, maar ik weet niet hoe zij tegen een mogelijke PM badge aankijken.
Otis lijkt me een goeie 'middleman' oftewel aanspreekpunt binnen de PM crew (wat niet wil zeggen dat hij niet in aanmerking lomt voor een badge, maar ik zie zijn analytische kwaliteiten liever nuttiger aangewend).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjeemig, we hebben er aardig de vaart in :)

Waarom sta jij niet op de lijst? Ik vind jouw bijdrages op TMF ook waardevol genoeg voor een PM'er...

kan ik jou ook een keer aan status helpen, in jouw geval wordt dat dus PannnenkoekenModder :)

Met de Otis-opmerking ben ik het idd eens en buiten dat heeft Otis crew-status op t.net (mischien is dat wel een goede aansluiting op de behoefte aan een meewerkend crew-lid).

De lijst is verder wel aardig dacht ik zo, ik zal eens denken of ik mensen mis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 17 oktober 2001 22:48 schreef botoo het volgende:
...
Korenwolf
...
Bedankt voor het vertrouwen. :)

Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen is: pakken we dit op deze manier niet een beetje overhaast en verkeerd aan? Het zal zeker nog enkele weken duren voordat de PM geïmplementeerd zal worden en in die weken, zo is hier al aangegeven moet er nog goed over nagedacht worden waar de PM precies in de organisatie past, wat hij nu precies wel en niet wanneer gaat doen en pas dán kun je wat mij betreft goed inventariseren wie wel en niet geschikt zijn voor de PM-functie.

Verder vraag ik me af, of en hoezeer het wenselijk is dat je de keuze van PM's geheel op het forum laat plaatsvinden. Wat mij betreft kunnen we in ieder geval op het forum inventariseren wie er interesse heeft (dat zou evt. in dit draadje kunnen), maar wil je de echte beslissingen wel op een forum afhandelen? En moet een T.net Adje daar niet bij zijn? Dan ben je namelijk wél aan het praten over 'personen' en als de tendens negatief is bij bepaalde mensen, zou je dat IMHO beter niet op een forum kunnen doen.

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, gaan we snel? aan de ene kant mischien wel, aan de andere kant is Femme nog wel even bezig, tot die tijd kunnen we toch rustig blijven nadenken en discussieren lijkt me, maar we zien wel.

Overigens, ik denk toch dat ecteinascidin mischien een ontbrekende naam is op de lijst, per slot van rekening is hij ook van de oude garde en mist hij ook niet het analytische vermogen (en hij is imo altijd een goed modder geweest), dat er mischien bij wat mensen de gedachte gaat naar het recente verleden lijkt mij iets waar je overheen moet kunnen stappen.

Ik wil ectein dan ook nomineren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op woensdag 17 oktober 2001 23:38 schreef TgF het volgende:
...
Ik wil ectein dan ook nomineren...
Ecteinascidin is, no offence for the others, zowaar de eerste die ik voor deze functie zou nomineren, maar ik geloof dat hij er zelf geen interesse meer in heeft.

Ik zou het iig graag horen als je je mening verandert, ectein! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:57

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Waarom sta jij niet op de lijst...
Sja, ik weet zelf niet zeker of ik dat wel wil, dwz _willen_ wel, maar of ik het stukje verplichting, dat er imho beslist bij hoort, wel wil ben ik nog niet met mezelf over eens.
en dat is nu eens geen flauwekul

...en dan, beter pannenkoekenmodder dan modderpannenkoek :+

btw: Otis' crew status was me ff ontschoten :Z

Thor-korenwolf,
Het is niet mijn insteek om hier beslissingen te forceren, maar om bereidheid en reikwijdte zichtbaar te maken. Verder ben ik het redelijk met je eens dat je dergelijke dingen normaliter niet op een openbaar forum moet bespreken, maar hier lijken de meesten heel goed in staat om kritisch en objectief met een dergelijke lijst om te gaan.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

* GiLeX op de lijst :?
Oh :)

*bloos*

dank-u-wel :)
maar verder vind ik het een goede selectie :P

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sja, ik weet zelf niet zeker of ik dat wel wil, dwz _willen_ wel, maar of ik het stukje verplichting, dat er imho beslist bij hoort, wel wil ben ik nog niet met mezelf over eens
Same here, het is inderdaad een verplichting en voor iemand met een "normale" baan, moet je er wel over nadenken en zover ben ik ook niet.

Komt tijd komt raad...

Eerst maar de PM-kerstboom optuigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me *

Ik dank u ook :)
Heb trouwens de komende weken even wat meer tijd over, dus. . .

Het lijstje vindt ik er zo ook wel goed uitzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze is unaniem vastgesteld dat wauskes ere-PM-lid is.

TMF steunt wauskes bij het nemen van de moeilijke (maar wellicht noodzakelijke) beslissing.

/me neemt zijn pet er voor af!

Zet hem op!

edit:

Ik wil even kort uitleggen waarom ik deze reactie heb neergezet, op #tmf vertelde wauskes net dat hij vanwege RSI klachten (zware) zichzelf gaat dwingen om de komende twee weken het internetten te laten.

Hij heeft het erg moeilijk met het nemen van deze beslissing (maar weet ergens wel dat hij wel zal moeten), net nu het PM verhaal van de grond gaat komen.

Op #tmf hebben we toen geroepen dat we hem dan wel ere-lid zouden maken, wij steunen wauskes als TMF groep, mijn reactie was heel impulsief maar wel gemeend.

Het is zwaar k*t voor hem, op deze manier probeerde ik hem een beetje een hart onder de riem te steken op de TMF-manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:07

Beaves

Usque ad Finem

JT en Beaves zijn weliswaar heel vaak in de draadjes aanwezig, maar ik weet niet hoe zij tegen een mogelijke PM badge aankijken.
Ik spaar badges :P

Ff zonder gein, aangezien ik nogal veel reageer op de frontpage denk ik niet dat ik veel kan bijdragen omdat je dan (terecht) niet meer kan PM'en in die artikelen.

Daarnaast denk ik dat er nu genoeg goede mensen op de lijst staan, die veel meer dan ik modden en dus meer ervaring hebben (neem ik aan ;) ).

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 00:13 schreef TgF het volgende:

TMF steunt wauskes bij het nemen van de moeilijke (maar wellicht noodzakelijke) beslissing.

Zet hem op!
Hear hear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op donderdag 18 oktober 2001 00:13 schreef TgF het volgende:

Zet hem op!
Volmondig: AGREED!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

* GiLeX heeft af en toe nog wel eens een goed idee :P

Waus we zijn er voor je, altijd ;)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:21

Jaymz

Keep on moving !

Kijk aan: Namen.

Laten we dit lijstje NIET als definitief beschouwen; Sta je er nu op, en wordt je het uiteindelijk niet: Jammer.

Sta je er nu niet op; Nog geen man overboord, dit is slechts een aanzet (in mijn ogen dan ..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

* KeX vraagt zichzelf af het niet nuttig is om een discussie op te starten wat er allemaal van een PM gevraagd wordt voordat er überhaupt met namen gegooid kan worden. Beschikbaarheid is bijvoorbeeld belangrijk. Als een bepaalde online hoeveelheid noodzakelijk si dan houdt het voor sommigen misschien snel op. Een discussie wat betreft praktische invulling lijkt mij dus interessant.

* KeX kan bijvoorbeeld op zijn werk _niet_ T.net cq GoTten.

Van de andere kant moeten we niet uit het oog verliezen dat de oorspronkelijke opzet was om slechts sporadisch het PMtool te hanteren. In situaties waarin user icm /16 niet toereikend was. Daarvoor heb je _en_ niet veel online tijd nodig _en_ niet zoveel pm's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
* Renegade hoorde dat zijn naam ergens op een lijstje stond :)

* Renegade , heel veel suc6 en beterschap :)

Iig lijkt het mij ook belangrijk dat dit lijstje niet als definitief word beschouwd. Belangrijker lijkt het mij om te kijken of de personen:

1: wel willen
2: de ervaring hebben
3: de tijd hebben

Verder zou de PM een oplossing zijn die zo min mogelijk moet worden gebruikt, en wat ik zie is al wel een aardig lijstje. Misschien zelfs wel meer personen dan me lief zijn ( :? ).

Een groot nadeel van dit lijstje vind ik zelf dat er slechts de reguliere /16 bezoekers op staan, terwijl er onmgetwijfeld ook goede kandidaten rondlopen voor de powermod die geen reguliere /16'ers zijn (waarbij dan de communicatieve vaardigheden een 2e zijn).
edit:

Alhoewel, 10 personen valt me eigenlijk nog wel mee :P

* Renegade voelt zich vereerd dat ie op dit lijstje staat, maar hoopt (en las net in de reply van Jaymz gelukkig :) ) dat er door zo'n lijstje, niet een aantal personen over het hoofd worden gezien die de positie misschien beter zouden kunnen invullen. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Pagina: 1