Ik ben al 2 dagen bezig met een zo'n simpele query, dat ik er gewoon niet uitkom...
Er wordt geconnected, en dit gaat goed. Dus dat is het probleem NIET.
Ik heb al de volgende codes geprobeert:
$CSleden = "SELECT * FROM csleden";
$result = "mysql_query($CSleden)";
$result2 = mysql_result($result);
echo $result2;
-----------------------------------
echo $result;
Bij echo $CSleden laat hij SELECT * FROM csleden zien. Een kant en klare echo dus, die er al letterlijk staat.
Hoe kan ik dit nou werkend maken... ik heb een tabel die CSleden heet, en daar staan een aantal kolommen met daarin gegevens. Ik wil de hele tabel laten zien in een pagina. Maar dit krijg ik simpelweg niet voor elkaar. Ik heb al veel zitten doorzoeken, maar zelfs een domme idioot zou zoiets moeten kunnen oplossen en ik dus weer niet...
|:(|:(|:(|:(|:(|:(
Wel lukt het me, om te INSTERTEn... vreemd genoeg krijg ik dat wel werkend... maar nu wil ik wat ik geINSERT heb, wel eens bekijken.
Er wordt geconnected, en dit gaat goed. Dus dat is het probleem NIET.
Ik heb al de volgende codes geprobeert:
$result2 = mysql_result($result);
echo $result2;
-----------------------------------
echo $result;
Bij echo $CSleden laat hij SELECT * FROM csleden zien. Een kant en klare echo dus, die er al letterlijk staat.
Hoe kan ik dit nou werkend maken... ik heb een tabel die CSleden heet, en daar staan een aantal kolommen met daarin gegevens. Ik wil de hele tabel laten zien in een pagina. Maar dit krijg ik simpelweg niet voor elkaar. Ik heb al veel zitten doorzoeken, maar zelfs een domme idioot zou zoiets moeten kunnen oplossen en ik dus weer niet...
|:(|:(|:(|:(|:(|:(
Wel lukt het me, om te INSTERTEn... vreemd genoeg krijg ik dat wel werkend... maar nu wil ik wat ik geINSERT heb, wel eens bekijken.