Dan word het javascrippie niet/half geladen, gewoon op F5 rammen
Ook dat er in een overzicht met threads er een aantal weg zijn?
Het vakje waar dan normaal de topic-titel komt te staan is dan leeg, en de vakjes erachter zijn dan volledig zwart.
Ik heb er pas sinds vandaag last van, kan komen omdat ik ff op een andere PC zit met een andere config (W95OSR2, IE5.5)
Het vakje waar dan normaal de topic-titel komt te staan is dan leeg, en de vakjes erachter zijn dan volledig zwart.
Ik heb er pas sinds vandaag last van, kan komen omdat ik ff op een andere PC zit met een andere config (W95OSR2, IE5.5)
Index,topiclist en showtopic werkt met javascript files,Op woensdag 17 oktober 2001 22:21 schreef Booster het volgende:
Ook dat er in een overzicht met threads er een aantal weg zijn?
dus daar kan het ook gebeuren.
...then it happens a awful lot last hours.
Er scheen een klein config foutje in apollo (de server die de images en javascripts aanreikt voor GoT) te zitten.
Daardoor was de access_log 2GB groot geworden en dat maakte de boel erg veel trager...
Hopelijk gaat het zo beter.
Daardoor was de access_log 2GB groot geworden en dat maakte de boel erg veel trager...
Hopelijk gaat het zo beter.
Pagina: 1