Toon posts:

[PM] Powermoddervoorstel aan Femme *FINAL*

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Owkee. De conctrete punten zoals die aangeleverd zijn door TgF en Jaymz zijn door de TMF-keuringscommissie heen gekomen, alsmede goedgekeurd door Femme.

Wat hebben we (Jaymz/TgF) gedaan?

Ik heb een document gemaakt voor Femme, de mail post ik hier niet (tenzij er dringende behoefte aan is), hierin staat:

1.De PM voorsteldraad [topic=292297/1/100]
2.Het stuk wat hieronder staat:

Concreet betekent dit dat Femme hiermee aan de slag kan. Het lijkt me niet practisch dat we nu op onze luie reet gaan zitten tot Femme de boel afheeft, en er PM's tevoorschijn moeten komen, dus mischien kunnen we gezamenlijk al een stapje verder?

Er zijn imo nog een paar dingetjes te bespreken. De allereerste vraag is: welke dingetjes, en wie gaan deze (op welke manier) bespreken?

*In de overleggroepen die er gaan komen lijkt ons een plaats voor TgF en/of Jaymz zeer wenselijk, aangezien wij beide tijdens het opstellen van de punten al hebben nagedacht over de verschillende dingen, en bij sommige 'beslissingen' heeft dit ook (mede) meegespeeld.

De punten die voorlopig op de agenda staan zijn (die hebben we zo ff bedacht):

Vraag één is er één direct aan Femme:
Hoelang denk je nodig te hebben voordat je de boel concreet op kan leveren, zodat 'wij' weten hoeveel tijd we hebben om de boel door te spreken. Ook kan dit invloed hebben op de uiteindelijk overlegvorm die we kiezen. Heb je een week nodig, dan moeten we een 'snellere' vorm kiezen dan als je (zeg) 2 maanden nodig hebt.

(A.) De positie van de PM in de organisatorische structuur van T.net:
*Minimaal een T.net Adje (met beslissingsbevoegdheid gaarne) (hier hoeven niet perse (toekomstige) PM's in plaats te nemen, hoewel dit niet onpractisch is. Je hoeft dan niet te wachten op een lijst met PM's

(B.) Hoe zal de PM uiteindelijk te werk gaan (De werkwijze van de PM):
*Minimaal een T.net Adje MET beslissingebevoegdheid, aangezien er beslist gaat worden. Misschien is het zelfs practisch om hierbij meerdere mensen (zo niet: alle) van bovenstaande groep hierbij te betrekken aangiezen dit nogal veel te maken heeft met de positie in de T.net organisatie

(C.) Er moet een lijst komen met WIE PM-privileges gaan krijgen:
*Minimaal een T.net Adje MET beslissingsbevoegdheid (aangezien er beslissingen genomen gaan worden)

(D.) Er is dus een ZEER GROTE behoefte aan een bereidwillig T.net Adje met flinke bevoegdheden. Momenteel komen er hier maar 3 of 4 voor in aanmerking: Femme, Floris, Daniel en Wouter. (waarvan Femme de meeste bevoegdheden (lees: alle mogenlijke) heeft.)

Verder wil ik losstaand van bovengenoemde zaken het volgende voorstellen:

(!)Tussen NU en de datum dat Femme klaar is, zijn bovengenoemde punten zodanig besproken dat afronding zeer nabij is, zo niet: Dat ze afgerond zijn.

Dan de verdere aanpak: (met dank aan Otis :) )

• Eerste oplevering .
- Femme is klaar.
• Testen van de feature door een subset van het gezelschap alhier.
- Een kleine groep krijgt PM-privileges.
• Feedback van bugs en nare eigenschappen (geen requests voor features!).
- Door de kleine groep, wordt melding gemaakt naar Femme, test duurt 2 weken tot een maand (ongeveer). Maar alleen de TECHNISCHE werking wordt onder handen genomen.
• Fixing van bugs en nare eigenschappen.
- Door Femme.
• PM wordt in gebruik genomen.
- Dan wordt de PM-namen lijst openbaar, en krijgen deze mensen PM-privileges, de werkingwijze en plaats in de T.net organisatie is dan ook bekend :)
• Na 3 maanden volgt evaluatie en een verzoek om aanpassingen.
- Nu wordt de 'werking' getest, en wordt bekeken of de gemaakte keuzes werkbaar blijken te zijn.
• Verzochte aanpassingen worden geimplementeerd (Na goedkeuring van ? ? ?
- Doet Femme.

EN het project PowerMod is afgerond :)

Jaymz, moet deze eventueel Ge-FAQ'ed worden, of plaats je hem ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog ff niets aan Femme gemaild, ik heb de mail wel klaar (is onderstaande tekst met "Beste Femme" ervoor, de tekst gaat nog even naar Jaymz met de vraag of die hem wil doorsturen...

Als die het met de tekst eens is, dan gaat de mail er morgen uit, dat lezen jullie hier wel weer.

Dan kunnen we meteen gaan denken over het vervolg (waar Jaymz en ik hierin een aanzet hebben gegeven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

1) paar weken hoop ik

a) Wordt over nagedacht. De PowerMod zou in de organisatie op het niveau van de GoT moderator kunnen komen te staan.
b) open dicussiepunt
c) Om te beginnen zouden de die-hard TMF'ers zichzelf en anderen kunnen aandragen voor de PM functie met motivatie. Jullie kennen elkaar ws beter dan de T.net adjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
toet...toet...

Dat is snel, maar thanks voor de snelle reactie, morgen krijg jij van mij of Jaymz een mail met het complete verhaal nog eens op een rijtje gezet.

We zullen hier al vast gaan brainstormen met z'n allen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Femme: Zoals ik elders al eerder heb aangegeven, is de invoering van de PM niet los te zien van de totale T.net mod/admin organisatie. Een en ander is min of meer vergelijkbaar met de situatie op GoT. PM en T.net Admins/crew krijgen en hebben met elkaar te maken, en nu is dat nog niet helemaal duidelijk.

Daarom stel ik voor een commissie/werkgroepje op te richten die zich daar mee bezig houdt. Niet alle T.net admins/Crew hebben én kennis en ervaring met het TMF gebeuren en de mensen daar én met de Admin/FP kant, maar een paar wél. Ondermeer WouterT, Otis en ondergetekende. Ik denk dat het MT andere dingen aan het hoofd heeft en Wouter is met vakantie en is naast druk met nieuwsposten ookal druk met de coordinatie van het nieuws.

Bij deze stel ik voor om o.a. Otis en ondergetekende met een aantal TMF-ers plaats te laten nemen in commissie/werkgroep "T.net-Mod-Organisatie" (o.i.d.). Die werkgroep ontwerpt dan een totaalplaatje voor het moderator/administrator gebeuren inzake user-replie-beheer op Tweakers.net (buiten GoT, al kan het ook doorwerken in bepaalde GoTFora).

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Ik kan niet wachten op de afronding :)
Dit ziet er weer strak en goed uit, Keep up the good work guys.
* GiLeX zou opzich wel het meeltje willen zien puur uit belangstelling hoor :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 oktober 2001 21:45 schreef testcase het volgende:
Femme: Zoals ik elders al eerder heb aangegeven, is de invoering van de PM niet los te zien van de totale T.net mod/admin organisatie. Een en ander is min of meer vergelijkbaar met de situatie op GoT. PM en T.net Admins/crew krijgen en hebben met elkaar te maken, en nu is dat nog niet helemaal duidelijk.

Daarom stel ik voor een commissie/werkgroepje op te richten die zich daar mee bezig houdt. Niet alle T.net admins/Crew hebben én kennis en ervaring met het TMF gebeuren en de mensen daar én met de Admin/FP kant, maar een paar wél. Ondermeer WouterT, Otis en ondergetekende. Ik denk dat het MT andere dingen aan het hoofd heeft en Wouter is met vakantie en is naast druk met nieuwsposten ookal druk met de coordinatie van het nieuws.

Bij deze stel ik voor om o.a. Otis en ondergetekende met een aantal TMF-ers plaats te laten nemen in commissie/werkgroep "T.net-Mod-Organisatie" (o.i.d.). Die werkgroep ontwerpt dan een totaalplaatje voor het moderator/administrator gebeuren inzake user-replie-beheer op Tweakers.net (buiten GoT, al kan het ook doorwerken in bepaalde GoTFora).
Ik ondersteun dit plan volkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me complimenten!

Dit ziet er erg netjes uit, lekker to the point.
Verder ben ik het ook met testcase eens: als de PM rechten krijgt op de FP moet deze hier wel een beetje training in hebben gehad. Anders krijg je ongelukjes ;) (complete newpost gedelete om dat er gewoon niet tegenop te modden was bijvoorbeeld >:) ).

/me kan ook niet wachten! :9

EDIT4: is het nu dan eindelijk goed ?!? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
complete newpost gedelete om dat er gewoon niet tegenop te modden was bijvoorbeeld
Hetgeen soms zo maar een voordeel zou kunnen zijn, lijkt me verder wel een goed punt, maar ik mag aannemen dat dat ook Femme zijn idee was, niet zomaar PM rechten geven en een l33t script ter beschikking stellen, neuh, het lijkt me zinvol dat de PM wel een beetje begeleiding krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op woensdag 17 oktober 2001 23:41 schreef TgF het volgende:

[..]

Hetgeen soms zo maar een voordeel zou kunnen zijn
>:)
lijkt me verder wel een goed punt, maar ik mag aannemen dat dat ook Femme zijn idee was, niet zomaar PM rechten geven en een l33t script ter beschikking stellen, neuh, het lijkt me zinvol dat de PM wel een beetje begeleiding krijgt :)
* Renegade seconds that.

Rijst alleen de vraag wie dit (de begeleiding) op zich gaat nemen, aangezien het hier om een compleet nieuwe functie (de PM) gaat, oftewel: Wie traint de trainer :? :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:56

Jaymz

Keep on moving !

..
..
Okee: testcase, Otis, .., .. .

Vraag één: hoeveel TMFfers
Vraag twee: welke TMFfers
Vraag drie: Welk Adje (omdat dat toch zeer practich is imo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drie: Testcase is t.net adje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op donderdag 18 oktober 2001 13:11 schreef Otis het volgende:
drie: Testcase is t.net adje
Ah, oke. 't ging mij eigenlijk meer om de 'beslissingsbevoegdheid', maar dan kom je direct bij het MT-trio uit (als ik het goed heb).

Anyway: Als we rare dingen verzinnen kunnen we dit alsnog langs het MT laten lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op donderdag 18 oktober 2001 13:19 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Als we rare dingen verzinnen...
Wie :? Wij :? Alsof wij ooit zulke dingen doen :? ;) >:)

/me fluit nog maar eens een keer naar het plafond :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
op 18-10-2001 stuurde TgF de volgende mail aan Femme:

Hey Femme,

Zoals ik gezegd had zou je nog een mail van mij krijgen met alle relevante teksten voor ons (TMF) PowerMod voorstel, zoals je deze eerder gelezen hebt, dit bericht bevat drie attachments:

- plan van aanpak (voorstel) -> het voorstel over hoe we de komende periode verder kunnen gaan met de verdere uitwerking
- de aangedragen punten van TMF -> uit de bekende draad
- de motivatie van deze punten -> idem uit de bekende draad

Ik heb nu al wat vragen:

- worden alle punten uitgevoerd zoals aangegeven?
- wanneer denk je te kunnen gaan opleveren?
- kun je ons op de hoogte houden van de voortgang (de feedback), middels mail / reactie op één van de draden?

Alvast bedankt!

TgF / Jaymz

De mail is de deur uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op donderdag 18 oktober 2001 14:54 schreef TgF een heel stuk over een mailtje naar Femme
Hurray!! /me cheers for the mailserver :P ;)

Maar ik denk dat ik namens iedereen mag spreken als ik zeg dat Jaymz en TgF een net stukje werk hebben geleverd (natuurlijk wil ik daarbij iedereen die een bijdrage aan heeft geleverd niet vergeten).

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 18 oktober 2001 12:57 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Okee: testcase, Otis, .., .. .

Vraag één: hoeveel TMFfers
Vraag twee: welke TMFfers
Vraag drie: Welk Adje (omdat dat toch zeer practich is imo)
Ik zal het dan maar vrij direct brengen, want als niemand dat doet, lullen we allemaal langs elkaar heen en komen we uiteindelijk nergens.

/me is een persoon die altijd constructief probeert mee te denken, veel ervaring heeft in verschillende soorten discussies en erg geïnteresseerd is in T.net en de powermod-implementatie.
Bij deze zou ik me graag kandidaat willen stellen voor een plaats in deze op te richten werkgroep. Of ik daar geschikt/capabel/gewenst voor ben (ik kan bijvoorbeeld ook vrij kritisch zijn, echt waar :P), zullen anderen moeten beoordelen.

/me is benieuwd naar de meningen van anderen over de gewenste samenstelling en grootte van deze werkgroep.

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op donderdag 18 oktober 2001 19:03 stelde Thor-korenwolf zich kandidaat:

...
Aangezien ik me in /me zijn ideëen en visie over het algemeen erg goed kan vinden zou ik me in de te vormen werkgroep voor de PM me prima door hem willen laten vertegenwoordigen als zijnde de zogenaamde tweede generatie harde kern /16 ;) . Zijn kritische houding en systematische probleem aanpak hebben bij * KeX meer dan genoeg vertrouwen.

Dus wat dat betreft:
Afbeeldingslocatie: http://www.dse.nl/~mvherpen/kwapp.gif
is voor mij afdoende. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:50

botoo

💀 too old to die young

Werkgroepkandidaat Thor-korenwolf?
tijd genoeg?
goed plan dan...

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je daar tijd genoeg voor hebt lijkt het me een goed plan Thor :)

/me is voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

and again * GiLeX agrees :)

Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik had vandaag geen tijd, morgen ws niet en zaterdagochtend ook niet (wat familietoestanden ivm plotseling overlijden van een oom). Reactie komt als ik eraan toe kom (hopelijk morgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op vrijdag 19 oktober 2001 00:32 schreef Femme het volgende:
Ik had vandaag geen tijd, morgen ws niet en zaterdagochtend ook niet (wat familietoestanden ivm plotseling overlijden van een oom). Reactie komt als ik eraan toe kom (hopelijk morgen).
Gecondoleerd.

Oke: Wij wachten geduldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

hmz niet leuk om te horen, gecondoleerd Femme

sterkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

strerkte... maar ff ontopic ok :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Tja.

Het doel v/h topic is iig al bereikt (het delen van het mailtje dat -> Femme is gegaan)Mja, er worden wel slimmme dingen geroepen.
Ik heb iig nergens geroepen dat dit als een 'ideeëndraad' (zie richtlijnen modden TMF) beschouwd wordt, maar om nu opeens condoleance reacties te gaan verwijderen zie ik ook niet zitten.

Tip, lever een constrectieve bijdrage aan dit forum, en deel tevens je medeleven mee. Dan blijft de draad ook nog een beetje nutig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 19 oktober 2001 01:05 schreef Jaymz het volgende:
Tja.

Het doel v/h topic is iig al bereikt (het delen van het mailtje dat -> Femme is gegaan)Mja, er worden wel slimmme dingen geroepen.
Ik heb iig nergens geroepen dat dit als een 'ideeëndraad' (zie richtlijnen modden TMF) beschouwd wordt, maar om nu opeens condoleance reacties te gaan verwijderen zie ik ook niet zitten.

Tip, lever een constrectieve bijdrage aan dit forum, en deel tevens je medeleven mee. Dan blijft de draad ook nog een beetje nutig :)
mooi gesproken..

ik heb echter niet veel bij te dragen omdat ik nog niet zolang op T.net kom en dus niet weet hoeveel mensen(crew) waarvoor nodig zijn enzo..

Thor lijkt mij i.i.g. wel een serieuze en veelbelovende kandidaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 19 oktober 2001 01:05 schreef Jaymz het volgende:
Tja.

[..]

Precies, en aangezien ik momenteel geen constructieve bijdrage kan bedenken: gecondoleerd Femme ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Mijn condoleances aan * Femme , maar om het toch even te zeggen: bedankt voor deze reaktie. Misschien is dit niet een reaktie waar we op hopen/wachten, maar we weten zo wel waar we aan toe zijn (dat we nog even moeten wachten op de complete reaktie).

* Renegade vind het iig fijn om zo even te horen hoe het gaat.

Trouwens, /me lijkt me een prima kandidaat. Hij staat voor zover ik hem ken open voor inzichten van anderen, kan goed beargumenteren waarom hij bepaalde acties doet/reacties plaatst, en is een all-round nice guy :)

dus bij deze is ie * Rennie approved :P ;)

edit:
Ff ter duidelijkheid: Ik ben niet van mening dat Femme een uitleg aan ons verschuldigd is over de wijze waarop hij zijn tijd indeelt, maar het is wel fijn als we iets te horen krijgen. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Condoleances namens * KeX .

En het valt of staat nu uiteindelijk ook niet met een dag natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op vrijdag 19 oktober 2001 09:09 schreef Renegade het volgende:
edit:

Ff ter duidelijkheid: Ik ben niet van mening dat Femme een uitleg aan ons verschuldigd is over de wijze waarop hij zijn tijd indeelt, maar het is wel fijn als we iets te horen krijgen. :)
A: Je hebt gelijk (dat Femme ons niet zijn agenda hoeft mede te delen

B: Het is wel goed voor de gemoedsrust. (Heej, hij leeft :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op vrijdag 19 oktober 2001 09:26 schreef Jaymz het volgende:

[..]

B: Het is wel goed voor de gemoedsrust. (Heej, hij leeft :))
precies :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 19 oktober 2001 05:23 schreef Mecallie het volgende:

[..]

Precies, en aangezien ik momenteel geen constructieve bijdrage kan bedenken: gecondoleerd Femme ;(
Hmmm, en ik loop al 12 uur te denken over een constructieve bijdrage, maar zo kan het natuurlijk ook.

Femme, het verliezen van een familielid is nooit leuk, gewend zul je er nooit aan raken en je kunt je er nooit op voorbereiden. Gecondoleerd en sterkte!
Neem vanwege dit geval voor de hele PM-kwestie gewoon de tijd die je ervoor nodig hebt; het is niet nodig om je de komende dagen 'opgejaagd' te voelen door de TMF'ers.
Zoals Kex het al zei:
En het valt of staat nu uiteindelijk ook niet met een dag natuurlijk.
Voor de rest zou ik iedereen willen bedanken voor zijn 'support'; eigenlijk stond /me daar een beetje van te kijken...

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op vrijdag 19 oktober 2001 09:31 schreef Thor-korenwolf het volgende:
...
Voor de rest zou ik iedereen willen bedanken voor zijn 'support'; eigenlijk stond /me daar een beetje van te kijken...
Ja joh! Dit was jij toch?

/me slaps all non-constructive arguments around with enormous amounts of constructive text. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 oktober 2001 09:31 schreef Thor-korenwolf het volgende:

[..]

Hmmm, en ik loop al 12 uur te denken over een constructieve bijdrage, maar zo kan het natuurlijk ook.

Femme, het verliezen van een familielid is nooit leuk, gewend zul je er nooit aan raken en je kunt je er nooit op voorbereiden. Gecondoleerd en sterkte!
Neem vanwege dit geval voor de hele PM-kwestie gewoon de tijd die je ervoor nodig hebt; het is niet nodig om je de komende dagen 'opgejaagd' te voelen door de TMF'ers.
Zoals Kex het al zei:
[..]

Mooi gesproken, ik wil me hier dan ook graag bij aansluiten, persoonlijk lijkt mij de PM kwestie nu even niet zo belangrijk, in die zin dat de PM wel belangrijk is, maar Femme moet gewoon de tijd nemen die hij nodig heeft.

Daarnaast wilt ik toch even kwijt dat in welke draad dan ook gewoon iemand sterkte moet kunnen wensen, imo kan dat nooit off topic zijn!

(maar dat terzijde)

Ik hoop wel dat de mail is aangekomen, we hebben hier nogal zware mailproblemen, maar daar bel ik Jayzm nog wel over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op vrijdag 19 oktober 2001 10:16 schreef TgF het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat de mail is aangekomen, we hebben hier nogal zware mailproblemen, maar daar bel ik Jayzm nog wel over...
Mail is aangekomen (bij mij dan) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 oktober 2001 10:23 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Mail is aangekomen (bij mij dan) :)
Da's dus een score van 50% (en dat is al heel wat) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ja, ik las net ff de rest van het TMF gebeuren, ik wilde daarbij mijn naam ff aankaarten in het PMgebeuren.

Ik heb inmiddels zo'n positieve Indruk van Femme gekregen dat ik op alle mogelijke manieren niet wil meewerken aan zijn site. Voor PMschap pas ik dus, tenzij ik Femme voor communicatiewezel mag uitmaken en alsnog PM kan worden.

Ik zou graag alleen de externe adviseur/bemiddelaar/ombudsman willen zijn, officiel of onofficiel. Ik heb een goed helder beeld van alle PM functies en denk dat ik met mijn adviezen etc mijn geliefde collega's kan helpen. Temeer angezien er behoorlijke feedback en finetuning voorgesteld wordt/gaat worden.
Alleen op deze manier denk ik een behulpzame bijdrage te kunnen leveren zonder Femme te 'helpen', dat doe ik simpelweg niet meer.

* Delerium denkt dat een bannerblokker op een T1-lijn overkill is, maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op zaterdag 20 oktober 2001 16:49 schreef ecteinascidin het volgende:
[...]

Ik heb inmiddels zo'n positieve Indruk van Femme gekregen dat ik op alle mogelijke manieren niet wil meewerken aan zijn site.
[...]
Ik neem aan dat je in dit geval "positieve" bedoeld, want anders kan ik je verhaal ff niet volgen.

Nogmaals jammer! Ik zou me weinig betere PM's kunnen voorstellen en ik hoop dat ik nog mag meemaken dat je je gedachten hierover bijstelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op zaterdag 27 oktober 2001 05:23 schreef Femme het volgende:
Ik post maar weer even in dit threadje.

Ik heb de afgelopen week nog geen tijd gehad voor het powermod gebeuren (wel wat klein voorbereidend werk), o.a. ivm problemen met MySQL en wat andere kleine dingetjes die nog gedaan moeten worden. Vanaf ~maandag hoop ik wél aan de slag te kunnen.
Okee.

De problemen met MySQL zijn denk ik ons allen wel bekend. Maar: goed om te horen dat er beweging is :)

Ps. Femme schreef dit in de ge-Faqte Thread.

[Sidestep:]
testcase heeft met Floris gesproken. De groep van 5 (ergens anders genoemd) kan wat hem betreft aan de slag. Dan wel niet beslissingsbevoegd. Wel kunnen we een plan neerleggen 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Hoe ver staan de zaken op het moment :?
Het is op #tmf ook al zo op vallend rustig :)
We willen wel op de hoogte blijven, over hoe ver en wat er inmiddels besloten omtrent de PM en de invoering er van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Mja, 't is nog te vroeg om daar wat concreets over te zeggen :)

Als er wat te melden valt zul je dat ongetwijfelt gaan horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

erhmmm.....

PM inclusief alle plannen zijn eigenlijk altijd open tafel ideeen geweest. Vanwaar de geheimzinnigheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op dinsdag 30 oktober 2001 09:43 schreef ecteinascidin het volgende:
erhmmm.....

PM inclusief alle plannen zijn eigenlijk altijd open tafel ideeen geweest. Vanwaar de geheimzinnigheid?
Ik vermoed dat er eigenlijk geen geheimzinnigheid is, maar gewoon geen nieuws om te vertellen :?

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Voor alle duidelijkheid:

Na overleg van ondergetekende met Floris afgelopen vrijdag, gevolgd door zijn instemming, is er een werkgroep in werking gesteld. Op een apart forum, dat gisteren is aangemaakt, gaan zij aan de slag met het afstemmen en inpassen van de PM in het grotere geheel van de moderatie/administratie op www.tweakers.net, omdat dat niet los van elkaar staat.

De bedoeling is om tot een totaalplaatje van dat grotere geheel te komen en dat als ontwerp/voorstel te overleggen, op korte termijn, zodat de verschillende funkties (mod/PM/Admin) goed op elkaar aansluiten en het geheel eens goed te structureren.

In die werkgroep zitten Jaymz, TgF, Thor-Korenwolf, Otis en testcase. Dat forum kan door hen, Wouter Tinus, Robin Evers, het MT (Daniel, Floris, Femme) (en een paar sysadmins) gebruikt worden voor overleg.

Dus er wordt aan gewerkt. :)

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 30 oktober 2001 14:54 schreef testcase het volgende:
Hmm, something alike had ik ook zo goed als af :)

Maar oke. Duidelijkheid is gecreeërd, daar gaat het om :7
Pagina: 1